اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی عنبرآباد خبر داد

دستگیری شرور مسلح فراری در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری شرور مسلح فراری پس از سه سال فرار در این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور مسلح فراری در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمد بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی انجام یک‌سری اقدامات ناامنی توسط «ش - م»  و ارجاع چند فقره شکایت مردمی به این پلیس، موضوع دستگیری این شرور به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: متهم از سال 88 به اعمال مجرمانه خود مرتکب شده بود و پس از اطلاع از تحت تعقیب بودن از سوی دستگاه امنیتی و پلیس به صورت مخفیانه زندگی خود را ادامه می‌داد تا اینکه پلیس شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و فنی و در اجرای رزمایش فجر 92 مخفیگاه این شرور را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد ادامه داد: پلیس ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی در یک اقدام غافلگیرانه شرور مورد نظر را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح ممنوعه نیز کشف کرد.

وی عنوان کرد: گروگان‌گیری، تیراندازی، درگیری با پلیس و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جزو 10 فقره جرم این شرور بوده که سرانجام پس از سه سال فرار دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: دستگیری این شرور و حذف وی از چرخه جرم موجب ارتقای احساس امنیت در اذهان عمومی شده و رضایت مسئولان سیاسی و امنیتی و محلی شهرستان را در پی داشته است.

انتهای پیام/2655/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول