اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست صورت گرفت

دستگیری 38 شکارچی متخلف در فارس

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: در 10روز گذشته نیروهای یگان حفاظت این اداره 38 شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

دستگیری 38 شکارچی متخلف در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس، حسینعلی ابراهیمی کارنامی اظهار داشت: با تلاش و کوشش نیروهای یگان این اداره کل در 10 روز گذشته 38 شکارچی متخلف دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند که از آنان 35 اسلحه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این عملیات در شهرستان‌های مرودشت، آباده، اقلید، جهرم، آباده، خرم بید، فسا، لار، نورآباد، خنج، ارسنجان، خرامه، بوانات، لارستان، سعادت‌شهر، ارژن، بختگان و گشت سیار اداره کل صورت گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس اضافه کرد: در این مدت 5 هزار متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده میان‌جنگل فسا از دست متصرفان خارج شد.

ابراهیمی کارنامی گفت: پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و رفع تصرف از آنها اولویت ویژه کاری این اداره کل بوده و در صورت محکومیت متهمان به مجازات‌های مقرر در قوانین جزایی هیچ‌گونه گذشتی در بحث تعرض و دست‌اندازی به این‌گونه اراضی صورت نخواهد گرفت.

کامران اسلاملو فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس نیز ابراز داشت: لاشه دو پازن، دو قوچ و یک بز، 116 پرنده کبک، تیهو، کبوتر و سار وحشی و لاشه 3 پرنده سارگپه و 2 هزار و 100 متر تور ماهی‌گیری غیرمجاز نیز از این متخلفان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول