اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

دستگیری باند سارقان مغازه و کشف 71 فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری اعضای 7 نفره باند سارقان مغازه‌ها در قم خبر داد و گفت: این متهمان به 71 فقره سرقت در قم اعتراف کردند.

دستگیری باند سارقان مغازه و کشف 71 فقره سرقت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در استان با تشکیل تیمی ویژه، شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه اغلب سرقت‌ها مربوط به مغازه‌های خدمات کامپیوتری و فروشندگی‌های قطعات و لوازم کامپیوتر بود، گفت: با توجه به وجود شماره سریال اموال مسروقه مشخصات اموال به تمام کسبه‌هایی که احتمال مراجعه سارقان برای فروش اموال بود ارائه و آموزش‌های لازم نیز ارائه شد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: تحقیقات در این ارتباط ادامه داشت تا اینکه فردی با در دست داشتن یک دستگاه لپ تاپ برای فروش آن به یکی از مغازه‌های سطح شهر مراجعه کرد.

قدمی با بیان اینکه فروشنده این مغازه پس از اطمینان از مسروقه بودن آن با هوشیاری خود بدون اینکه شخص متوجه شود پلیس 110 را مطلع می‌کند، گفت: بلافاصله گشت کلانتری 11 در محل حاضر و فرد مذکور دستگیر می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه متهم در تحقیقات پلیس از مسروقه بودن آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، طی کسب دستور از مقام قضایی خانه وی مورد بازرسی قرار گرفت و قطعات زیادی از کامپیوترهای مختلف کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: متهم در رویارویی با شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و با پرده برداشتن از ماجرا به همدستی 6 نفر اعتراف کرد و در این ارتباط هشت نفر مالخر دستگیر و اموال نیز تحویل مالباختگان شد.

قدمی اضافه کرد: متهم علاوه بر سرقت مغازه، به یک فقره سرقت از منزل به ارزش 700 میلیون ریال اعتراف و اموال مسروقه نیز تحویل مالباخته شد.

متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شده و در نهایت راهی زندان شدند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول