اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم عنوان کرد

دستگیری 42 خرده فروش مواد مخدر در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از دستگیری 42 خرده فروش مواد مخدر در استان خبر داد.

دستگیری 42 خرده فروش مواد مخدر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر طالبی گفت: شب گذشته در تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی هشتمین مرحله عملیات مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر توسط قرارگاه عملیاتی قمربنی هاشم با رمز یا زهرا (س) با هماهنگی مقام قضایی در سطح استان قم به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این عملیات مشترک که با حضور دادستان و مقامات قضایی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، امنیت عمومی و آگاهی استان برگزار شد، 42 نفر از خرده فروشان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت مستمر و با توافقی که بین فرماندهی انتظامی، مقامات قضایی و دادستانی قم به عمل آمده، اجرا می‌شود.

وی با تقدیر و تشکر از اطلاعات مردمی در این خصوص گفت: عمده افراد دستگیر شده در پی درخواست ما از مردم برای اطلاع‌رسانی هرگونه اخبار به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین به روز شدن اطلاعات این پلیس صورت گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: خواسته ما از شهروندان ادامه این همکاری و تعامل است و اینکه مردم اطلاعاتشان را به صورت مستمر به پلیس ارائه دهند.

طالبی در خصوص افشا نشدن اخبار و اطلاعات مردمی خاطرنشان کرد: از لحاظ امنیتی هم وظیفه قانونی و هم سازمانی ما است که از هویت شخص خبردهنده حراست کنیم ضمن اینکه مردم وقتی تماس تلفنی می‌گیرند ما اصلاً اصرار نداریم که فرد خودش را معرفی کند، چون خبر را بررسی می‌کنیم و در صورت صحت اقدام لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول