اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

بانوان هنرمند و فرهیخته کردستانی تجلیل می‌شوند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: همزمان با دهه فجر بانوان هنرمند و فرهیخته استان در قالب ویژه برنامه‌ای تجلیل می‌شود.

بانوان هنرمند و فرهیخته کردستانی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصر صادقی پیش از ظهر امروز در نمایشگاه فجر پیروزی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: افراد تاثیرگذار در جامعه که شاهد روند پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند، باید در انتقال فرهنگ، آرمان، ارزش و همبستگی انقلاب اسلامی به نسل جوان بیش‌ از پیش کوشا باشند.

وی تاکید کرد: باید خاطرات انقلاب را به نسل جوان به دور از هرگونه حاشیه بیان کنیم تا آنها نیز سکان‌دار خوبی برای این انقلاب عظیم باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان ضمن اشاره به اهمیت بیان خاطرات انقلاب برای کودکان و نوجوانان گفت: امروزه لزوم آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ شهادت و پایبندی به اسلام بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت نقش مادران در آشنا کردن کودکان با خاطرات انقلاب خاطرنشان کرد: وقتی کودکانمان را از لحاظ غذای فرهنگی تامین کنیم، توطئه‌های فرهنگی دشمنان بر آنها بی‌تاثیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها پیشرفت علمی کودکان و نوجوانان مهم نیست،گفت: خانواده‌ها باید به پیشرفت معنوی فرزندانشان نیز توجه داشته باشند، چراکه این مهم دو بال موثر برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان در همه زمینه‌هاست.

مشاور استاندار کردستان در امور بانوان در ادامه به تشریح برنامه‌های کمیته بانوان استانداری پرداخت و افزود: تبیین نقش بانوان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، بصیرت‌‌زایی نسل کودک و نوجوانان، بررسی مسائل و مشکلات مربوط به جامعه زنان و برنامه‌ریزی و ارائه راهکار مناسب از جمله برنامه‌های کمیته در این ایام است.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی، تجلیل از بانوان هنرمند و فرهیخته، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از زنان روستایی موفق، همایش نقش بانوان در ترویج فرهنگ اسلامی از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/79019/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول