اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز دهه فجر صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان بسیجی بشرویه

همزمان با نخستین روز از آغاز دهه فجر نمایشگاه توانمندی‌های بانوان بسیجی شهرستان بشرویه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان بسیجی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه،‌ فرمانده سپاه ناحیه بشرویه امشب در مراسم افتتاح این نمایشگاه، اظهار داشت:‌ امروز اقتصاد مقاومتی از جمله مهم‌ترین اصولی است که با تاکید مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است.

رمضانعلی فرحبخش ادامه داد:‌ هدف از برپایی این نمایشگاه ارایه توانمندی‌های خواهران بسیجی در راستای محقق ساختن اقتصاد مقاومتی است.

وی متذکر شد:‌ نمایشگاه توانمندی‌های بسیجیان بشرویه با تلاش پنج پایگاه بسیج خواهران و در 21 غرفه بر پا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه از اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در زمینه‌های مختلف در پایگاه‌های بسیج خواهران بشرویه خبر داد و یادآور شد:‌ این نمایشگاه با محوریت آموخته‌های بانوان بسیجی در کارگا‌ه‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار شده به معرض دید عموم درآمده است.

فرحبخش با اشاره دیگر اقدامات بسیج بانوان درطی سال جاری بیان داشت:‌ جمع‌آوری کمک برای نیازمندان،‌ برگزاری اردوهای جهادی و کمک به جمع آوری محصولات کشاورزی،‌ دیدار با خانواده‌های شهدا، تشکیل حلقه‌های صالحین و همچنین برگزاری کلاس‌های زندگی به سبک اسلامی از جمله این فعالیت‌ها است.

وی تأکید کرد:‌ بانوان ایران اسلامی نقش موثر و قابل توجهی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و حتی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه در پایان عنوان داشت:‌ با توجه به اینکه بانوان قشر عظیمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند کمک به ارتقا سطح توانمندی آنان در عرصه‌هایی که منجر به خودکفایی و در نهایت محقق ساختن اصل اقتصاد مقاومتی می‌شود،‌ ضروری است.

انتهای پیام/69006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول