اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد

درخشش بانوان نوجوان سمنانی در رقابت‏های کشوری قرآن کریم

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: بانوان نوجوان سمنانی در رقابت‏های کشوری قرآن کریم که در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

درخشش بانوان نوجوان سمنانی در رقابت‏های کشوری قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین مهدی یوسف‏تبار عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: چهار نفر از بانوان استان سمنان به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به رقابت‏های کشوری قرآن کریم اعزام و از این تعداد، سه نفر از آنها حائز رتبه‏های برتر در این دوره‏ از رقابت‏ها شدند.

وی تصریح کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رده سنی زیر 16 سال که به نام «رقابت‏های شکوفه‏ها» موسوم است، با حضور استان‏های مختلف کشور برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: در پایان این مسابقات، شیما یزدانی در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

یوسف‏تبار ادامه داد: همچنین الناز همتی در رشته قرائت قرآن کریم موفق شد به رتبه دوم کشور دست یابد.

وی بیان کرد: در این دوره از رقابت‏ها، نرجس سعدالدین نیز در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق شد با برتری بر رقبای خود به رتبه نخست کشوری دست یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه سطح برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رده سنی زیر 16 سال بسیار بالا بود، اظهار داشت: شرکت‏کنندگان استان سمنان در این رقابت‏ها به خوبی جایگاه استان را در زمینه علوم قرآنی در کشور نشان دادند.

انتهای پیام/2249/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول