اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد

خاطرات انقلاب واقعیت‌های جاودانه و ماندگار

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خاطرات انقلاب افسانه نیست بلکه واقعیت‌های جاودانه و ماندگاری است که توسط ملت ایران به وجود آمده است.

خاطرات انقلاب واقعیت‌های جاودانه و ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی صبح امروز در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان فدک خرم‌آباد ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر گفت: وظیفه ما این است که در این دهه خاطرات و مبارزات سیاسی امام و ملت ایران را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی افزود: مردم ایران از سال 1342 مبارزات خود را علیه شاه به رهبری امام بزرگوار شروع کردند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: بعد از 15 سال مبارزه ملت ایران توانستند 26 دی ماه سال 56 شاه را فراری دهند و زمینه را برای ورود امام راحل به کشور فراهم کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: 12 بهمن سال 1357 مردم تهران و سراسر کشور به استقبال امام راحل در فرودگاه مهرآباد رفتند این در حالی است که از فرودگاه مهرآباد تا بهشت‌زهرا (س) صفوف به هم فشرده برای استقبال از امام راحل دیده می‌شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با وجود اینکه کشورهای غربی از شاه حمایت کردند و آمریکا نیز در حادثه 17 شهریور در کشتار ملت ایران مستقیم دخالت داشت اما اراده ملت ایران بر همه قدرت‌ها غلبه کرد و باعث شد که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به وجود بیاید.

وی با اشاره به اینکه مردم یار و یاور امام و امام نیز تکیه‌گاهش مردم بود یادآور شد: رابطه‌ای که بین امام و مردم بود یک رابطه عمیقی بود که هیچ کس نمی‌توانست در این رابطه خدشه‌ای وارد کند.

امام جمعه خرم‌آباد به چند ویژگی امام راحل اشاره کرد و گفت: ایمان و اخلاص، عبادت و بندگی خدا، نظم و انضباط، مردم‌شناسی، دشمن‌شناسی و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های امام راحل بود.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: امام در دشمن‌شناسی تیزبین، دقیق و بابصیرت بود و تمام توطئه‌های دشمن را به خوبی می‌شناخت.

وی افزود: امام از روز اول آمریکا را دشمن شماره یک ملت ایران معرفی و اسرائیل را غده سرطانی دانست.

امام جمعه خر‌م‌آباد گفت: راه نجات ملت و پیروزی بر دشمن داشتن بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز وظیفه ما این است با تعلیم و تربیت اسلامی انقلاب اسلامی را به کمال برسانیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امیدش به شما دانش‌آموزان است و انتظار دارد با تلاش و کوشش، خلاقیت و ابتکار قله‌های رفیع پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم زنگ انقلاب توسط نماینده ولی فقیه در لرستان در دبیرستان فدک به صدا در آمد.

انتهای پیام/85001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول