اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر نشان‌دهنده وفاداری مردم به انقلاب است

امام جمعه موقت گچساران با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر گفت: برگزاری باشکوه دهه فجر نشان‌دهنده وفاداری مردم به انقلاب است.

برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر نشان‌دهنده وفاداری مردم به انقلاب است

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایران اسلامی از دیرباز دستخوش تغییر و تحولات زیادی در سطح ملی و بین‌المللی شده است اما در این میان بزرگترین و تاریخی‌ترین تحول سیاسی در تاریخ معاصر با رویداد شکل‌گیری انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی افزود: از همان نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب با روش‌ها و هجمه‌های مختلف ترور، اغتشاش، جنگ تحمیلی، اختلافات داخلی، فتنه‌های مختلف از جمله فتنه 88 سعی در اضمحلال و در نهایت از بین بردن حکومت بزرگ شیعی ایران اسلامی داشتند.

خواجه‌زاده تصریح کرد: دامن زدن و غیر مشروع دانستن حق هسته‌ای ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای کشور از دیگر حربه‌های آمریکا و ایادی آن به ویژه رژیم جعلی اسرائیل بود تا از این طریق انقلاب اسلامی ایران در تنگنا و زوال قرار گیرد.

امام جمعه موقت گچساران ابراز کرد: تمامی فشارهای وارده به ایران اسلامی تنها و تنها به دلیل انقلابی بودن نوع حکومت و مذهب شیعه همچنین استقلال‌طلبی ایران اسلامی شکل گرفته است و مسائلی از جمله نادیده گرفتن حقوق بشر و ادعای صلح‌آمیز نبودن برنامه هسته‌ای ایران تنها بهانه‌ای برای مقابله با روند رو به رشد اهداف و انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

خواجه‌زاده ادامه داد: تمامی ترس، نگرانی و دغدغه دشمنان ایران اسلامی، انقلاب بزرگ و رو به‌ رشد اسلامی است و این موضوع اهمیت گرامی‌داشت جشن‌های انقلاب را دوچندان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور گامی مهم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد انقلاب، امام راحل و غیرت و شجاعت شهدا و مبارزان دوران انقلاب است.

خواجه‌زاده تأکید کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب، دشمنان را در خشم و ناامیدی فرو می‌برد زیرا وفاداری و غیرت مردم مسلمان ایران اسلامی به انقلاب و آرمان‌های امام راحل پس از 35 سال ضربه ویران‌کننده‌ای به تفکر شوم دشمنان است.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول