اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

آغاز ویزیت رایگان روستائیان گچسارانی

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از آغاز ویزیت رایگان روستائیان این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

آغاز ویزیت رایگان روستائیان گچسارانی

ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان گچساران در طول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اقدام به ویزیت رایگان اهالی روستاهای تابعه این شهرستان می‌کند.

وی افزود: امروز و در نخستین روز از آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اکیپ پزشکی اعزامی از سوی شبکه بهداشت و درمان به مناطق باباکلان و روستای اطراف اعزام شده‌اند تا نسبت به ویزیت رایگان اهالی اقدام کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز کرد: روستاهای لیشتر و خیرآباد علیا نیز از دیگر مناطقی است که اکیپ‌های پزشکی فردا 13 بهمن به این مناطق اعزام می‌شوند.

اسدپور یادآور شد: منطقه باباکلان با توجه به وجود جمعیت عشایری از دیگر مناطق مورد نظر شبکه بهداشت و درمان در ایام دهه فجر به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ویزیت رایگان اهالی خیرآباد و لیشتر، عشایر روستای باباکلان نیز در همان روز ویزیت می‌شوند.

اسدپور ادامه داد: ویزیت رایگان اهالی سربیشه و روستای امامزاده جعفر(ع) گچساران سه‌شنبه 15 بهمن از دیگر برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از ویزیت رایگان اهالی روستای دیل و مارین در 15 بهمن خبر داد و گفت: درمانگاه روستای دیل و مارین میزبان گروه پزشکی و اهالی این روستاها برای ویزیت رایگان است.

اسدپور همچنین از ویزیت رایگان اهالی روستاهای آبریگون و گناوه لری گچساران سخن گفت و افزود: علاوه بر ویزیت رایگان روستاهای گچساران، مبلغی به میزان 2 میلیون ریال برای برگزاری جشن دهه فجر به روستای دیل اختصاص یافته است.

وی برپایی چادر سلامت در 16 بهمن برای چک کردن فشار خون افراد بالای 30 سال در روستای دیل خبر داد و عنوان کرد: افراد بالای 30 سالی که در جشن دهه فجر روستای دیل حضور داشته باشند، توسط اکیپ پزشکی در برابر بیماری‌های کنترل فشار خون کنترل و چک می‌شوند.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول