اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت گچساران خبر داد

اختصاص اعتبار 5 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات بیمارستان شهید رجایی گچساران

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از اختصاص 5 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات بیمارستان شهید رجایی این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار 5 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات بیمارستان شهید رجایی گچساران

ستار اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی بیان مشکلات موجود در شبکه بهداشت و درمان گچساران در جلسه‌ای با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، این مبلغ برای خرید تجهیزات بیمارستان شهید رجایی تصویب شد.

وی با بیان اینکه این اعتبار با موافقت غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت ایجاد شد، افزود: دستور پرداخت اعتبار 5 میلیارد ریالی از سوی نماینده گچساران و باشت صادر شده که وزارت بهداشت و درمان آن را پرداخت می‌کند.

اسدپور تصریح کرد: بیمارستان شهید رجایی گچساران در راستای خدمات دهی بهتر و افزایش سطح خدمات پزشکی به تجهیزات اتاق جراحی مغز و اعصاب، راه‌اندازی ICU نوزادان و تجهیزات پیشگیری و درمان بیماری‌های از جمله ایدز و هپاتیت نیاز داشت.

این مسئول عنوان کرد: این اعتبار برای خرید و تهیه تجهیزات ضروری اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شهید رجایی گچساران، تجهیزات لازم برای راه‌اندازی ICU نوزادان و تجهیزات ضروری برای پیشگیری و درمان بیماری‌های ایدز و هپاتیت اختصاص داده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز داشت: خرید تجهیزات و راه‌اندازی ICU نوزادان سبب کاهش مرگ و میر و جلوگیری از ارجاع نوزادان بیمارستان‌ها به شهرستان‌های همجوار همچنین کاهش خطرات رفت و آمد و صرفه‌جویی در هزینه شهروندان می‌شود.

اسدپور در پایان خاطرنشان کرد: با خرید میکروسکوپ جراح مغز و اعصاب انجام عمل‌های جراحی مغز و اعصاب با تعداد بیشتری نسبت به گذشته در بیمارستان شهید رجایی گچساران امکان‌پذیر می‌‌شود.

انتهای پیام/82001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول