اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه توزیع گاز گچساران خبر داد

بهره‌برداری از 6 پروژه‌ گازرسانی به روستاهای گچساران در دهه فجر

رئیس شرکت توزیع گاز گچساران از افتتاح و بهره‌برداری از شش پروژه گازرسانی به روستاهای گچساران در دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 6 پروژه‌ گازرسانی به روستاهای گچساران در دهه فجر

ناصر دلفریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای گچساران از جمله برنامه‌های در دستور کار این شرکت بوده که هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای دژسلیمان و باباکلان افزود: عملیات گازرسانی به روستاهای یاد شده در حال انجام بوده که پیشرفت قابل توجهی نیز صورت گرفته است.

دلفریان وجود برخی موانع طبیعی و صنعتی را تنها دلیل کندی روند تکمیل پروژه‌های گازرسانی به باباکلان و دژسلیمان دانست و تصریح کرد: موانع و مشکلاتی از جمله شرایط جغرافیایی، آب و هوایی همچنین وجود موانع طبیعی و صنعتی از جمله سنگلاخی بودن زمین و برخی تأسیسات شرکت نفت روند تسریع در گازرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس شرکت توزیع گاز ناحیه گچساران با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز حکومتی دینی و مذهبی در ایران اسلامی به رهبری امام راحل بوده که امروزه از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی گذشته و منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده است.

دلفریان عنوان کرد: دهه فجر سرآغاز برکت و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها بوده و استقلال ایران اسلامی به عنوان بزرگترین دستاورد این ایام است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از برخی پروژه‌های گازرسانی در گچساران بیان کرد: در دهه فجر امسال از شش پروژه گازرسانی به روستاهای گچساران بهره‌برداری می‌شود.

دلفریان خاطرنشان کرد: گازرسانی روستاهای چم‌بلبل، چال موره، چال‌تلخ، بهره عنا، لیراب و دره باشت به اتمام رسیده است و این روستاها در ایام دهه فجر امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول