اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از دهه فجر انجام می‌گیرد

آبرسانی به 3 روستای خوی

فرماندار خوی گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر آبرسانی به سه روستای سعل‌کته، کورتای و چاوش‌قلی در شهرستان خوی انجام می‌گیرد.

آبرسانی به 3 روستای خوی

غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در دومین روز از دهه مبارک فجر برنامه‌های فرهنگی، هنری و عمرانی در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

عماری در رابطه با افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان خوی، افزود: پروژه آبرسانی به سه روستای سعل‌کته، کورتای و چاوش‌قلی در دومین روز از دهه فجر در شهرستان خوی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به جداسازی زباله‌های بیمارستانی در بیمارستان‌های شهرستان خوی، تاکید کرد: افتتاح دو مرکز بی خطرساز زباله‌ها در بیمارستان‌ها با اعتباری نزدیک به 280 میلیون تومان از برنامه‌های دیگر ایام دهه فجر در شهرستان خوی است.

فرماندار خوی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهر افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان است.

وی در رابطه با برگزاری جشن‌های انقلاب در سراسر کشور، گفت: همچنین در تمام مدارس شهرستان خوی و در دانشگاه‌ها جنگ شادی و جشن پیروزی انقلاب در حال برگزاری است.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول