اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

رونمایی از کتاب «پوتین‌های آشنا» در اسدآباد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از رونمایی کتاب «پوتین‌های آشنا» در دهه فجر با هدف معرفی شخصیت شهید بختیار جمور در اسدآباد خبر داد.

رونمایی از کتاب «پوتین‌های آشنا» در اسدآباد

محمد‌جواد زمردیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، علیه استعمار و استکبار قیام کردند و انقلاب بر پایه اسلام پایه‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه بازخوانی چگونگی رویداد انقلاب شیوه‌ای مؤثر در تقویت دشمن‌شناسی است، گفت: دهه فجر از فرصت‌های مغتنمی است که باید از آن برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی بهره برد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در ادامه با اشاره به اینکه در دهه فجر دو برنامه اصلی در دستور کار خود قرار دادیم، از افتتاح غرفه فرهنگی محصولات دفاع مقدس و نمایندگی انتشارات سریر متعلق به بنیاد حفظ آثار  موزه دفاع مقدس در همدان خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح معرفی شخصیت شهدای شاخص در شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: از آغاز این برنامه شهیدان محمد طالبیان از نهاوند و صوفی از همدان معرفی شده‌اند.

زمردیان از معرفی سومین شخصیت شهید اسدآباد در دهه فجر خبر داد و افزود: کتاب شهید بختیار جمور به نام «پوتین‌های آشنا» در زادگاهش اسدآباد و در سالروز شهادت این شهید که مقارن با دهه فجر است، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/89010/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول