اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/220

امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلام را احیا کرد

امام جمعه آستارا گفت: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی موجب احیای دوباره اسلام شد.

امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلام را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا شب گذشته در جمع مدیران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سی‌ و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: نهال انقلاب اسلامی پس از گذشت 35 سال تبدیل به درخت تناور شده است.

وی اقتدار کشور را ثمره انقلاب اسلامی عنوان کرد و اذعان کرد: تمام دشمنان به عظمت و اقتدار نظام اسلامی اعتراف کردند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه امام خمینی (ره) از هوای نفس دور بود، خاطرنشان کرد: امام (ره) طبق تکلیف دینی و الهی مسیر حق را ادامه داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا برنامه‌ریزی دشمنان برای مقابله با پیشرفت ایران را بی‌نتیجه دانست و بیان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است.

وی بی‌توجهی نسبت به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را دارای نتایج جبران‌ناپذیری خواند و تصریح کرد: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی موجب احیای دوباره اسلام شد.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه اسلام قبل از پیروزی انقلاب تبدیل به رویا شده بود، یادآور شد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عظمت اسلام هستیم.

امام جمعه آستارا مبارزه با استبداد را نتیجه درخشان انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: مردم‌سالاری دینی، استقلال و خوداتکایی از جمله نتایج پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی، پیشرفت در عرصه‌های پزشکی، هوا فضا و انرژی هسته‌ای را مرهون انقلاب اسلامی و خون شهیدان دانست.

حافظ‌نیا با تاکید بر خدمتگزاری مسئولان به مردم اظهار کرد: مردم ولی‌نعمت انقلاب و نظام اسلامی هستند.

فرماندار آستارا نیز در جلسه مذکور دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره مردان و زنان خادم عنوان کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید با اعتقاد قلبی نسبت به نظام و ولایت اجرا شود.

کیوان اسدپور، نقش مردم و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی را انکارناپذیر دانست.

وی با تاکید بر ایجاد ثبات نسبی در بازار، بیان کرد: تنظیم قیمت‌ها و توزیع سبد کالا موجب برطرف شدن بخشی از مشکلات اقتصادی مردم می‌شود.

اسدپور به تلاش دولت تدبیر و امید با حمایت مقام معظم رهبری برای برطرف شدن مشکلات مردم اشاره کرد و یادآور شد: برطرف کردن مشکلات مردم پیام اصلی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول