اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد بویراحمد خبر داد

حمایت فرهنگ و ارشاد بویراحمد از آثار فرهنگی و هنری با موضوع انقلاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد از حمایت ارشاد شهرستان از تولیدات و آثار فرهنگی و هنری با موضوع انقلاب خبر داد.

حمایت فرهنگ و ارشاد بویراحمد از آثار فرهنگی و هنری با موضوع انقلاب

سالار احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک ایام‌الله دهه فجر به تشکیل کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر شهرستان بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با دیگر دستگاه ها صورت گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی دهه فجر را حوزه هنری استان، آموزش و پرورش، شهرداری، نیروی انتظامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره ورزش و جوانان و کانون‌های مساجد عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌های متنوعی با هماهنگی‌های صورت گرفته به مناسبت دهه پرفروغ فجر در سطح شهر، روستاها و بخش‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه برنامه‌های متنوعی در ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهرستان،برگزاری مسابقات فرهنگی، جشن انقلاب در سطح بخش‌ها، ایستگاه نقاشی در 22 بهمن ‌ماه، توزیع اقلام فرهنگی و نرم‌افزار انقلاب اهم برنامه‌های این ایام در شهرستان است.

این مسئول، امحاء محصولات غیرمجاز، نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقه کتبی فجر ماندگار ویژه کارکنان، ایستگاه صلواتی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن ‌ماه را از دیگر برنامه‌های ارشاد شهرستان بویراحمد در دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی تأکید کرد: محتوای برنامه‌های فرهنگی و هنری در طول ایام باید پرمحتوا و با کیفیت و غنای بهتر و بیشتری برگزار شود و صرفا ارائه آمار نباشد و همه برنامه‌ها متمرکز در مرکز شهر برگزار نشود و به بخش‌ها و روستاها و عشایر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر برگزار شود.

رئیس ارشاد شهرستان بویراحمد با تاکید بر این‌که جلساتی به منظور هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه دهه فجر در سطح روستاها، بخش‌ها و عشایر صورت گرفته است، گفت: انتظار می‌رود تعامل و همکاری دستگاه ها بیشتر شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به این که اجرا برنامه‌ها نیازمند اعتبارات است و هیچ وقت استان و شهرستان به پیشرفت و توسعه نمی‌رسد مگر با کار فرهنگی و رشد و توسعه که انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به این مهم شود.

احمدی از حمایت فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد از تولیدات فرهنگی و هنری متناسب با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: مواردی از جمله شعر، داستان، خاطره و ... که موضوع انقلاب اسلامی باشد این نهاد از آن‌ها در ایام دهه فجر حمایت می‌کند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول