اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با جانبازان

داربام: استاندار قول پی‌گیری مشکلات درمان و مسکن جانبازان را داد

کارشناس پیگیری دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات مربوط به بحث درمان و مسکن از اهم مشکلاتی بود که استاندار قول پی‌گیری آن‌ها را در دیدار با جانبازان 70 درصد داد.

داربام: استاندار قول پی‌گیری مشکلات درمان و مسکن جانبازان را داد

سید محمود داربام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در حاشیه دیدار استاندار با تنی چند از جانبازان 70 درصد یاسوجی اظهار کرد: یکی از رویکردهای اساسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دوره جدید نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه است.

وی گفت: به همین منظور سرکشی از جانبازان 70 درصد را در چند شب متوالی در مرکز استان با حضور استاندار و همه معاونین وی در دستور کار قرار دادیم.

کارشناس پی‌گیری دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح سپاس در این استان گفت و افزود: طبق دستور اکید استاندار همه دستگاه‌های اداری استان مهلت دارند که تا پایان روز 25 اسفند جاری از تمامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران که شامل جانبازان 70 درصد و آزادگان هم می‌شود سرکشی داشته باشند.

داربام به مشکلات مطرح شده از سوی جانبازان 70 درصد در دیدار با استاندار اشاره کرد و گفت: مشکلات مربوط به بحث درمان و مسکن از اهم مشکلاتی بود که استاندار قول پی‌گیری آن‌ها را در این دیدار داد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات به مجموعه بیمارستان تخصصی سلمان یاسوج برمی‌گردد که جانبازان خواستار ارائه خدمات بیشتر در این بیمارستان و جلوگیری از رفت و آمدهای زیاد و سرگردانی در شهرهای دیگر و جلوگیری از ایجاد هزینه‌های بیشتر برای جانبازان بودند.

انتهای پیام/2571/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول