اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

بهره‌برداری از 10 پروژه زیربنایی کشاورزی در دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از بهره‌برداری از 10 پروژه زیربنایی کشاورزی در دشتستان خبر داد.

بهره‌برداری از 10 پروژه زیربنایی کشاورزی در دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های کشاورزی در این شهرستان مورد تاکید و توجه قرار دارد و باید بیشتر از گذشته در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: بدون تردید کشاورزان قطب تاثیرگذار و فعال در اقتصاد کشور هستند و حمایت از این قشر و تقویت زیرساخت‌های کشاورزی امری مهم در توسعه به شمار می‌رود که نباید در این راستا غفلت شود.

قیصری به ظرفیت و توانمندی بالای کشاورزان دشتستان اشاره کرد و یادآور شد: در دشتستان ظرفیت‌های بالایی برای رشد و توسعه در حوزه کشاورزی و دامداری وجود دارد و در چند سال اخیر شاهد تولیدات ارزشمندی توسط فعالان بخش کشاورزی در این شهرستان در مناطق روستایی و اراضی کشاورزی هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: تولید 435 هزار تن محصول سالانه و همچنین تولید 130 هزار تن خرما در این شهرستان نشان‌دهنده جایگاه کشاورزان و تولیدکنندگان این شهرستان در استان و کشور است و باید در تقویت این قشر تلاشی مضاعف داشته باشیم.

قیصری بیان کرد: برای بهبود جایگاه کشاورزان و تسهیل در مراحل مختلف کاشت و داشت و برداشت کشاورزان در دشتستان، چند پروژه زیربنایی و مهم در این حوزه اجرایی و عملیاتی شده که اهمیت زیادی دارند.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از بهره‌برداری از 10 پروژه زیربنایی کشاورزی در دشتستان خبر داد و افزود: افتتاح کانال‌های آبیاری درجه سه، افتتاح 4 واحد گلخانه سبزی و صیفی و افتتاح سه مجموعه مرغداری گوشتی و پرواربندی گوساله و افتتاح چند طرح آبیاری تحت فشار از جمله این پروژه‌هاست.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول