اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر خبر داد

افتتاح 7 گلزار شهدا در دشتستان در دهه فجر

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر از افتتاح هفت گلزار شهدا در دشتستان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح 7 گلزار شهدا در دشتستان در دهه فجر

محمد حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا امری مهم و ارزشمند است و همه ما در هر شرایطی باید در راستای رفع مشکلات خانواده شهدا اهتمام ورزیم.

وی افزود: شهدا با فداکاری و ایثار برای تثبیت اسلام و نظام اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و جان خود را فدا کردند که باید نسبت به تکریم خانواده شهدا و تجلیل از شهدای والامقام تلاش کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر ابراز داشت: در استان بوشهر 209 گلزار شهدا داریم که در این گلزار شهداء 2 هزار و 118 شهید آرمیده‌اند و برای ساماندهی تمام گلزارهای شهدا برنامه‌ریزی شده است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، تاکنون و با اهتمام بنیاد شهید و همکاری و همراهی خانواده شهدا، ساماندهی 141 گلزار شهدا در سطح شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر به پایان رسیده است.

وی از ساماندهی 68 گلزار شهدا در استان بوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ساماندهی 19 گلزار شهدا به طور همزمان در قالب 77 مزار در دست اقدام است و 49 گلزار باقی‌مانده نیز در قالب 127 مزار در آینده نزدیک ساماندهی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر از افتتاح 7 گلزار شهدا در دشتستان در دهه فجر خبر داد و افزود: گلزار شهدای بویری، گلزار شهدای بهر، گلزار شهدای بنه عباسی، گلزار شهدای بهرام‌آباد، گلزار شهدای چاه‌خانی، گلزار شهدای سربست و گلزار شهدای فاریاب از جمله اماکنی است که ساماندهی آنها به پایان رسیده و در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

حاجی‌زاده یادآور شد: اجرای کامل سازه، سفتکاری و نازک‌کاری یادبود از جمله اقداماتی است که در پروژه ساماندهی گلزار شهدا با کیفیت لازم انجام می‌شود.

وی گفت: سرکشی به خانواده شهدا و غبارروبی گلزارهای شهدای سراسر استان نیز در ایام دهه فجر با حضور مردم و مسئولان انجام می‌شود.

انتهای پیام/2452‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول