اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

افتتاح 38 پروژه آبیاری تحت فشار در دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از افتتاح 38 پروژه آبیاری تحت فشار در دشتستان خبر داد.

افتتاح 38 پروژه آبیاری تحت فشار در دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای موقعیت خاصی در کشاورزی استان و کشور است و رسیدگی به مشکلات کشاورزان این شهرستان مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: در دشتستان برای رشد و رونق کشاورزی و تقویت قشر شریف تولیدکنندگان کشاورزی تاکنون اقدامات مهم و زیربنایی انجام گرفته و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شش طرح بزرگ و مهم در حوزه جهاد کشاورزی دشتستان آماده شده که در ایام‌الله دهه فجر مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

قیصری تصریح کرد: بهره‌برداری از 2 مرغداری گوشتی با ظرفیت مجموع 52 هزار قطعه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از پرواربندی گوساله 250 راسی در دهنو نیز از جمله طرح‌هایی است که با اعتباری بیش از 4.9 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان گفت: همچنین افتتاح کانال‌های عمومی آبیاری آبپخش نیز با اعتبار 1.1 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های این شهرستان در دهه فجر است.

قیصری از افتتاح 38 پروژه آبیاری تحت فشار در دشتستان خبر داد و افزود: این تعداد پروژه در سطح 328 هکتار از اراضی دشتستان با اعتباری بالغ بر 8.8 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از حمایت اداره کل جهاد کشاورزی استان از فعالان عرصه کشاورزی خبر داد و ابراز داشت: فعالان بخش کشاورزی و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی که علاقمند به فعالیت در این زمینه باشند از تسهیلات کم‌بهره با تایید کارگروه کشاورزی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول