اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق دشتستان خبر داد

افتتاح 26 طرح برقرسانی در دشتستان

رئیس اداره برق دشتستان از افتتاح 26 طرح برقرسانی در دشتستان خبر داد.

افتتاح 26 طرح برقرسانی در دشتستان

محمدجواد برهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دهه فجر از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است که باید نسبت به گرامیداشت آن همت بورزیم.

وی افزود: باید خدمات و دستاوردهای ایام انقلاب و نظام اسلامی را به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم تا جوانان بدانند که این نظام چه خدماتی ارائه کرده است.

رئیس اداره برق دشتستان با اشاره به خدمات ارزشمند شرکت برق دشتستان خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق استان بوشهر در سال‌های اخیر در امر برق‌رسانی و بهبود وضعیت برق در شهرها و روستاهای مختلف اهتمام جدی داشته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم و این مهم در دشتستان با کیفیت مطلوبی اجرایی شده است.

برهانی تصریح کرد: با تلاش انجام گرفته در دشتستان با توجه به اقدامات انجام شده، شاهد رضایت خاطر شهروندان هستیم و در روستاها و شهرهای این شهرستان بیشترین میزان پروژه‌های برق‌رسانی انجام گرفته است.

وی یادآور شد: محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاها از افتخارات این نظام است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس اداره برق دشتستان از افتتاح 26 طرح برق‌رسانی در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: در دهه فجر امسال تعداد 26 طرح مهم برق‌رسانی شامل احداث شبکه فشار ضعیف و متوسط و برق‌رسانی به مناطق مختلف دشتستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

برهانی بیان کرد: همچنین تعداد 22 طرح جدید برق‌رسانی نیز با حضور مسئولان کلنگ‌زنی خواهد شد.

رئیس اداره برق دشتستان از واگذاری 82 هزار انشعاب برق در دشتستان خبر داد و افزود: تاکنون در دشتستان بیش از 82 هزار انشعاب برق در مناطق شهری و روستایی واگذار و در اختیار مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/2452/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول