اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای تبیین مواضع بسیج کشور:

امروز پیام استکبارستیزی انقلاب به جهان صادر شده است

عضو شورای تبیین مواضع بسیج کشور گفت: امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه از بهمن 57 ما شاهد شکوفا شدن جوانه‌های استکبارستیزی در مناطق مختلف جهان هستیم.

امروز پیام استکبارستیزی انقلاب به جهان صادر شده است

محسن آنالویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اظهار داشت: دهه فجر نماد وحدت، عدالت‌خواهی و ولایتمداری ملت بزرگ ایران است.

وی بیان داشت: دوازدهم بهمن‌ماه نشان‌دهنده پیروزی و برتری قدرت ایمان بر قدرت نظامی است، از این‌ رو باید با برنامه‌ریزی دقیق فضای دهه فجر برای جوانان و نسل‌های دوم و سوم انقلاب بازسازی و از میراث امام راحل در برابر همه تحریم‌ها پاسداری شود.

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان گفت: امام خمینی(ره) اندیشه مبارزه و مقابله با استبداد و استکبار را در ذهن ملت‌های مستضعف جهان بیدار کرد و اکنون بعد از گذشت بیش از سه دهه از بهمن 57 ما شاهد شکوفا شدن جوانه‌های استکبارستیزی در مناطق مختلف جهان هستیم و این همان آرمان صدور انقلاب است که امروز به بار نشسته و نام امام و نام انقلاب مرزهای کشورها را شکسته و دنیای اسلام را فراگرفت.

وی در مورد سخنان جان‌کری در روزهای اخیر تصریح کرد: توافقنامه ژنو و تعامل موثر با دنیا که در شعارهای دولت یازدهم بود باعث نشده است که آمریکا در سیاست‌های خود تجدید نظر کند و حتی گستاخ‌تر از گذشته ایران اسلامی را تهدید و در امور داخلی کشور ما دخالت می‌کند.

آنالویی افزود: از این رو وظیفه دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده آن است تا با دقت بیشتری بر مسائل در حال وقوع در سطح بین‌المللی توجه کنند.

وی ابراز کرد: انتظار مردم از تیم دیپلماسی حضور قدرتمندانه و در شأن نظام جمهوری اسلامی در تمام روابط دیپلماسی بوده و اجازه ندهند ارزش‌ها زیر پا گذاشته شود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج کشور با توجه به تأکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به نیروهای درونی گفت: اینکه مسئولان تنها راه حل مشکلات اقتصادی را در رابطه با کشورهای دیگر بدانند تفکر اشتباه است و نباید از فرصت‌های درونی عبور کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های کشور در ابعاد مختلف گفت: مردم و بسیج کوچک‌ترین تهدیدات دشمن را با سخت‌ترین اقدامات پاسخ خواهند داد.

آنالویی در پایان با اشاره به دست و پا زدن باقی مانده‌های فتنه اضافه کرد: نباید فتنه‌گران مشت مردم بر دهان خود را در روز 9 دی فراموش کنند، مردم و مسئولان در یک خانواده قرار دارند و این افراد که تعدادشان نیز حداقلی است هر چقدر هم سنگ اندازی کنند راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/63030/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول