اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات در جهان است

امام جمعه چرام گفت: انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات در جهان است.

انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 12 بهمن، در جوار گلزار شهدای چرام و در میان مردم شهیدپرور این شهرستان، روز 12 بهمن و سالروز ورود امام به وطن را مصداق آیه «جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا » دانست و اظهار کرد: این آیه قرآن مصداق‌های بسیاری دارد و یکی از آن‌ها ورود امام (ره) بعد از 15 سال تبعید به میهن اسلامی بود.

امام جمعه چرام، اضافه کرد: اسلام هدف اصلی همه انبیاء، اولیاء و اوصیا الهی بوده است و همه آمدند تا اسلام را محقق کنند اما برای محقق کردن آن باید ابزارش را در اختیار داشته باشند که حکومت اسلامی است.

وی، تصریح کرد: حکومتی که امام زمان (عج) آن را استقرار خواهند داشت، حکومتی است که پایه و اساس آن ولایت باشد و امام نیز پس از ورودشان به وطن از همان ابتدا سنگ بنای ولایت را در نظام زدند.

این مسئول با اشاره به آیه سه سوره مائده، یادآور شد: بالاترین نعمت از زبان قرآن نعمت ولایت همراه با حکومت است که هیچکدام از امامان معصوم ما به دلایل مختلف نتوانستند آن را نهادینه کنند، اما امام خمینی حکومت ولایی را برای ما به ارمغان آورد و ما باید با جان و دل از آن محافظت کنیم.

طزری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مقدمه و پیش قراول حکومت جهانی امام زمان (عج) است، گفت: انقلاب اسلامی ما نقطه عطفی در جهان و منشأ تحولات بسیاری در عالم شد و بسیاری از محاسبات را بر هم زد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) نشان داد که تنها راه حل سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت تمسک به دین و ارزش‌های آن است و آنچه نا کارآمد است قانون‌های بشری است، ابراز داشت: امروز اگر ملاحظه می‌کنید که استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار در مقام تهدید و تطمیع نظام اسلامی بر آمده است فقط بخاطر اسلام است، آن‌ها نمی‌خواهند شاهد این باشند که حکومتی بر اساس اسلام و دین تشکیل شود.

خطیب جمعه چرام در پایان یادآور شد: همه این عزت و اقتدار را ما مدیون زحمات علماء اسلام و مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم اسلامی خصوصا امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن و شهدای هسته‌ای هستیم.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول