اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

باید در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب کوشا باشیم

فرماندار سمیرم گفت: باید در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب کوشا باشیم.

باید در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب کوشا باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سید ضیاء موسوی ظهر امروز در حضور مدیران و معلمان ضمن گرامیداشت آغاز دهه فجر و زنده نگهداشتن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و شهیدان 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دهه فجر یادآور دستاوردهای انقلابی ارزشمند است که لازم است برای نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به سیر تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب ایران در تاریکی استبداد، روشنایی و نور را به کشور بازگرداند و تاریکی را برای همیشه از کشور پاک کرد.

فرماندار سمیرم نیز دهه فجر را فرصتی برای ترویج و تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: جنگ دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هنوز پایان نیافته است و دشمن قصد دارد با جنگ نرم به این نظام ضربه بزند.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی جوانان برای شناخت انقلاب، ادامه داد: نقش دانش‌آموزان در حفاظت از دستاوردهای انقلاب خطیر و مهم است و دانش آموزان باید در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب با تحصیل و تهذیب کوشا باشید.

به گزارش فارس، نمایشگاه خوشنویسی و کاریکاتور و نیز  اجرای سرود همگانی و نیز مشاعره توسط دانش آموزان سمیرمی که دارای رتبه‌های برتر کشوری هستند از جمله برنامه‌های نخستین روز دهه فجر سمیرم بود.

انتهای پیام/2301/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول