اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم:

عملکرد کشتی‌گیران قم در مسابقات آزاد مطلوب نبود

دبیر هیئت کشتی استان قم با انتقاد از عملکرد کشتی‌گیران قم در مسابقات کشتی آزاد گفت: ناکامی در کسب مدال از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور نشان داد که برای رشد کشتی آزاد قم باید تلاش افزون‌تری صورت بگیرد.

عملکرد کشتی‌گیران قم در مسابقات آزاد مطلوب نبود

احمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما امید زیادی داشتیم که تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در تنکابن بتواند با دست پر بازگردد اما اینگونه نشد و حتی نفرات این تیم در بین پنج نفر برتر نیز قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه هیئت کشتی استان مازندران در شهرستان تنکابن میزبانی این دوره از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور را عهده‌دار بود، اضافه کرد: نتایجی که در این رقابت‌ها رقم خورد به ما نشان داد که هنوز بین کشتی فرنگی و آزاد در قم فاصله وجود دارد و برای برطرف کردن این فاصله در کشتی آزاد باید بیشتر تلاش شود.

رضایی با بیان اینکه کشتی‌گیران قمی در هشت وزن در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به میدان رفتند، افزود: کشتی‌گیران قمی که برگزیده رقابت‌های انتخابی استان بودند در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم با حریفان خود به رقابت پرداختند اما در هیچ یک از اوزان این مسابقات توفیقی به دست نیاوردند.

مربی تیم کشتی آزاد استان قم بیان داشت: در وزن 57 کیلوگرم این مسابقات روح‌الله نعمتیان، در وزن 61 کیلوگرم رضا سعادت، در وزن 65 کیلوگرم امید خدمتی، در وزن 70 کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن 74 کیلوگرم اسلام شکوهی‌راد، در وزن 86 کیلوگرم جواد حسینی، در وزن 97 کیلوگرم محمود بیگدلی و در وزن 125 کیلوگرم باقر شمس نادری اعضای تیم استان قم در این مسابقات بودند.

وی تاکید کرد: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور فرصت خوبی برای خودنمایی آزادکاران قمی بود تا پیشرفت کشتی قم در رشته آزاد نیز همچون فرنگی به نمایش در آید اما اینگونه نشد و باید چاره‌اندیشی و کارشناسی کنیم که متوجه شویم عیب کار کجاست.

رضایی در ادامه به توفیقات نوجوانان کشتی‌گیر قمی در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان کشور اشاره کرد و افزود: دو مدال و یک مقام پنجمی حاصل تلاش کشتی‌گیران قمی در این دوره بود در حالی که این مسابقات قدرت کشتی فرنگی قم را به نمایش گذاشت و در مجموع نتیجه راضی‌کننده‌ای به دست آوردیم.

وی در ادامه با اشاره به رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور در کرمانشاه و عدم موفقیت کشتی‌گیران قمی در این مسابقات نیز تاکید کرد: حقیقت این است که باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و کار بیشتر کشتی آزاد را در قم تقویت کرده و برای موفقیت آن بیشتر تلاش شود.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول