اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آغاز اجرای نمایش‌های ویژه دهه فجر برای کودکان کرمانی

اجرای نمایش‌های ویژه دهه فجر برای کودکان و نوجوانان کرمانی آغاز شد.

آغاز اجرای نمایش‌های ویژه دهه فجر برای کودکان کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اجرای تئاترهای کودک و نوجوان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از امروز آغاز شد و تا 21 بهمن ماه جاری ادامه دارد.

اجرای نمایش کودک «فرار گوسفندی» از 12 بهمن در دو نوبت از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 9 و 30 دقیقه  و 10 تا 11 صبح در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان آغاز شد و تا بیست و یکم بهمن ادامه می‌یابد.

نمایش کودک «فرار گوسفندی» با نگاهی به نمایش‌نامه «سگ و گله» نوشته سعید قلندری توسط مژده ناظمی نوشته شده است و کارگردانی آن را ایمان‌ تاج‌سلیمان مربی فرهنگی کانون شماره پنج کرمان بر عهده دارد.

در این نمایش مهدیه فخاری، امیرکمساری، میلاد ثمره‌افشار، مونا فارسی، وحید مقتدری، عاطفه اسلام‌کیش و سحر یزدی به ایفای نقش می‌پردازند و پدرام ظروفچی موسیقی آن را بر عهده دارد.

به گزارش فارس، نمایش «فرار گوسفندی» سومین کار تولید شده توسط خانه دایمی تئاتر آفتاب است و پیش از این دو نمایش کودک و نوجوان با عنوان «مبارک و چهار صندوق شادی» به کارگردانی امیر کمساری و «مبارک و دلقک سینمایی» به کارگردانی ایمان تاج‌سلیمان تولید و به روی صحنه رفته است.

خانه دایمی تئاتر آفتاب نهادی خودگردان است که از سال 91 به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و گروه‌های آزاد تئاتر کودک در کرمان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول