اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/65

علیزاده: کتاب دوزبانه «فارسی گیلکی» کودک دهه فجر رونمایی می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: کتاب‌های دوزبانه «فارسی گیلکی» و «فارسی تالشی» ویژه کودک و نوجوان دهه فجر در گیلان رونمایی می‌شود.

علیزاده: کتاب دوزبانه «فارسی گیلکی» کودک دهه فجر رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نقی علیزاده عصر امروز در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز ورود امام (ره) با حضور کودکان مهدهای کودک در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

وی از رونمایی دو کتاب ویژه کودک و نوجوان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و افزود: کتاب‌های مذکور با دو زبان «فارسی گیلکی» و «فارسی تالشی» منتشر شده است.

علیزاده نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و مهدهای کودک را از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان دانست و بیان کرد: جشنواره «غذای مفید» همزمان با دهه فجر در مهدهای کودک برگزار می‌شود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برنامه‌های سینما کودک، تصریح کرد: اکران فیلم در سینمای کودک همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به مدت دو روز رایگان است.

وی برپایی ایستگاه نقاشی در راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه‌های کمیته مذکور عنوان کرد و گفت: آشناسازی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف تشکیل کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

علیزاده با تاکید بر فراهم‌سازی زمینه حضور با شکوه کودکان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: کودکان و نوجوانان در آئین‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی را از وظایف کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی بر زمینه‌سازی حضور و مشارکت بیشتر کودکان و نوجوانان در برنامه‌های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر مسئولیت برگزاری مراسم‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و همچنین الگوسازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به عهده دارد.

علیزاده با اشاره به تشویق و ایجاد انگیزه به منظور نقش‌آفرینی خودجوش کودکان و نوجوانان در برگزاری مراسم دهه فجر، اظهار کرد: بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند در تولید برنامه‌های مناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان به منظور نشاط در مراسم‌ بیست‌ودوم بهمن حائز اهمیت است.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول