اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اصفهان:

مبارزه با اسلام‌‌ستیزی از ویژگی‌های انقلابی مردم اصفهان است

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اصفهان گفت: مبارزه با اسلام‌ستیزی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلابی مردم اصفهان است و مردم اصفهان در تمام صحنه‌ها برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران حضور دارند.

مبارزه با اسلام‌‌ستیزی از ویژگی‌های انقلابی مردم اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد محمدی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه بهشت آیین با بیان اینکه امروز روز بسیار مهمی است، اظهار کرد: دانش‌آموزان با گرامیداشت روز 12 بهمن ماه باید از این روز بزرگ درس بگیرند.

وی 12 بهمن را روز بهار انقلاب دانست و اضافه کرد: 12 بهمن ماه تداعی‌کننده روز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران است و این روز هر ساله در سطح مدارس کشور جشن گرفته می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اصفهان با اشاره به برگزاری جشن‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب در اصفهان تصریح کرد: مبارزه با اسلام‌ستیزی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلابی مردم اصفهان است و مردم اصفهان در تمام صحنه‌ها برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه زمان ورود امام خمینی (ره) به کشور برای تمام مردم خاطره‌انگیز است، ادامه داد: قیام 15 خرداد ماه سال 1342 به عنوان نخسیتن جرقه برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

محمدی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) تاکید کرد: حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی در مقابل فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان به عنوان نخستین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی به حضور پر‌شور مردم در تمام صحنه‌ها برای دفاع از کشور و ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبری پیامبر‌گونه امام خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه انقلاب نیز به عنوان عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول