اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت ارومیه:

همدلی و همراهی ملت ایران در پیروزی انقلاب دخیل بود

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: همدلی و همراهی ملت بزرگ ایران در پیروزی انقلاب دخیل بود.

همدلی و همراهی ملت ایران در پیروزی انقلاب دخیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز ملا عبدالقادر بیضاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی اشاره کرد و اظهار داشت: این انقلاب یک انقلاب مردمی بود که در مقابل رژیم ستم شاهی به پیروزی رسید.

وی استقلال کشور را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب برشمرد و اذعان داشت: امام خمینی برای همیشه دست آمریکا و سایر کشورها را از دخالت در امور کشورمان قطع کرد و سبب عزت ملت بزرگ ایران شد.

بیضاوی با اشاره به سالروز ورود امام به کشور در 12 بهمن ماه 57 گفت: ایشان پس از ورود به کشور به مزار شهدا رفتند و با ایراد سخنرانی قاطع و محکم به تشکیل حکومت اسلامی در ایران تاکید کردند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: یکی از دلایل پیروزی شکوهمند انقلاب 57 هم‌دلی و همراهی ملت بزرگ ایران بود.

وی رهبری و درایت امام را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) با صبر و استقامت فراوانی که از خود نشان دادند در مقابل تمام ناملایمتی‌ها به خاطر اسلام و مبارزه با ظلم و ستم رژیم پهلوی ایستادند.

بیضاوی اضافه کرد: امروز انقلاب ما به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در مسیر آرمان‌های امام و شهدا به راه خود ادامه می‌دهد و روز به روز بر عزت و افتخار ملت ایران افزوده می‌شود.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول