اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

اجرای 4 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تعداد برنامه‌های دهه فجر استان زنجان را بیش از 4 هزار برنامه اعلام کرد.

اجرای 4 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در مراسم آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با تشریح روند آماده‌سازی برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: این برنامه‌ها در 168 جلسه ستادی در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

وی از تشکیل 21 کمیته برای برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: تعداد این کمیته‌ها در شهرستان‌ها بین 14 تا 19 کمیته در تغییر بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تعداد برنامه‌های دهه فجر استان زنجان را بیش از 4 هزار برنامه اعلام کرد.

این مسئول با تاکید بر مردمی شدن برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب، به صدا در آمدن سوت قطارها و بوق خودروها، رژه موتورسواران از مزار تا مزار، پذیرایی از مردم در سه نقطه شهر و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت ایام دهه فجر است.

حسینی گردهمایی بانوان زنجان به مناسبت برگزاری نخستین راهپیمایی زنان در زنجان را از جمله برنامه‌های شاخص ایام دهه فجر استان اعلام کرد و گفت: این همایش روز 14 بهمن‌ماه در سالن هلال برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن انقلاب در هشت شهرستان را از دیگر برنامه‌های بارز این ایام اعلام و اشاره کرد: این برنامه یک روز بعد از برگزاری از شبکه اشراق زنجان پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های دهه فجر زنجان است.

این مسئول تجلیل خانواده‌های شهدای دوران انقلاب و پخش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: طی این مدت یادواره شهدا هم در نقاط مختلف استان زنجان برگزار می‌شود.

حسینی نورافشانی در شب 21 بهمن‌ماه را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر عنوان کرد و ابراز داشت: ویزیت رایگان از طریق اعزام اکیپ‌های درمانی به نقاط مختلف از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه زنجان از چهارراه امیرکبیر آغاز و تا امامزاده سید ابراهیم ادامه می‌یابد که سخنران این مراسم سردار رحیم صفوی است.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول