اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 42 طرح عمرانی در بهمئی در طول دهه فجر

فرماندار بهمئی از افتتاح و کلنگ‌زنی 42 طرح عمرانی با 85 نفر اشتغال‌زایی در بهمئی و در طول دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 42 طرح عمرانی در بهمئی در طول دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الله دلشاد پیش از ظهر امروز در مراسم 12 بهمن این شهرستان اظهار کرد: همواره باید یاد و خاطره امام و شهدای راه انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی به ویژه 122 شهید شهرستان بهمئی را با شکوه هر چه تمام گرامی بداریم، چرا که این کشور هر چه دارد به برکت انقلاب و امام و شهیدان است.

این مسئول خدمات نظام جمهوری اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی را کم‌نظیر دانست و گفت: وقتی به این خدمات پی خواهیم برد که مقایسه‌ای میان گذشته و حال داشته باشیم.

فرماندار بهمئی عمق محرومیت در دوره گذشته را بسیار زیاد دانست و گفت: اکنون اگر رگه‌هایی از محرومیت وجود دارد، به دلیل کم‌کاری رژیم گذشته است که توجهی به مناطق محروم نداشت.

وی از طرح‌های عمرانی کنونی یاد کرد و گفت: به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک و پرفروغ فجر انقلاب اسلامی طرح‌های عمرانی در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: تعداد 42 طرح عمرانی در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

دلشاد تصریح کرد: برای اجرا و کلنگ‌زنی این طرح‌ها افزون بر 45 میلیون و 715 ریال اعتبار هزینه شده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 85 نیرو در این شهرستان فراهم می‌شود.

وی افزود: از این تعداد کلنگ‌زنی یک طرح واگذاری مجتمع گلخانه‌ای به نمایندگی از شش طرح، پرواربندی گوساله 100 رأسی به نمایندگی از سه طرح، کارخانه سبد‌سازی، مرغ‌داری 20 هزار قطعه‌ای توسط مسئولان استانی و مابقی طرح‌ها توسط مسئولان شهرستانی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/82009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول