اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/216

میرابراهیمی: کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد دهه فجر برگزار می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی این دانشگاه آزاد در دهه فجر خبر داد.

میرابراهیمی: کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد دهه فجر برگزار می‌شود

حجت‌ا‌لاسلام سید علی میرابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت ضمن تبریک فرارسیدن آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری نشست‌های علمی و بصیرتی با محوریت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید را مورد تأکید قرار داد.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان در دهه فجر عنوان کرد و گفت: برگزاری این کرسی‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

به گفته این مسئول پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به‌نفس در مردم به ویژه جوانان موجب پیشرفت در عرصه‌های علمی کشور شده است.

وی افزود: دستیابی به فناوری هسته‌ای، موفقیت بزرگ در زمینه سلول‌های بنیادین، خودکفایی علمی در تولید تسلیحات نظامی از جمله دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حوزه سیاست خارجی با تکیه بر اصل «نه شرقی و نه غربی» آمریکا را به زانو درآورده است.

وی مبارزه با استکبارگری‌های آمریکا را یکی از اصول عمده سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در طول مبارزات ملت قهرمان ایران ذکر کرد.

میرابراهیمی، یادآور شد: در طول نیم قرن گذشته هیچ حادثه‌ای به اندازه انقلاب اسلامی نتوانسته است به حیثیت بین‌المللی آمریکا ضربه وارد کند.

وی نفی مظاهر فرهنگی غرب و مقابله با تهاجم فرهنگی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، اضافه کرد: پس از انقلاب اسلامی، احیای فرهنگ اسلامی و ارزش‌های آن مورد توجه قرار گرفت.

وی مشخص شدن جایگاه واقعی زن مسلمان جامعه را از دیگر دستاوردها خواند و خاطرنشان کرد: عمومی شدن آموزش و ارتقای سطح علمی جامعه از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

میرابراهیمی با بیان اینکه افزودن فضای آموزشی پس از انقلاب رشد شتابنده‌ای یافته است، متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این بین تاثیرگذار بوده است.

*انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دکترای تخصصی

وی به اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان می‌توانند از طریق مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در سایت www.azmoon.com  از نتیجه آزمون خود آگاه شوند.

به گفته این مسئول از آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون از امروز 12 بهمن همزمان با سراسر کشور در گیلان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب رشته برای مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکترای تخصصی نیز از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا روز دوشنبه 14 بهمن جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/84002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول