اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

45 درصد پروژه‌های دهه فجر هرمزگان مربوط به بندرعباس است

استاندار هرمزگان گفت: 45 درصد از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح طی دهه فجر در هرمزگان، مربوط به شهرستان بندرعباس است.

45 درصد پروژه‌های دهه فجر هرمزگان مربوط به بندرعباس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز دو پروژه قابل ملاحظه در بندرعباس افتتاح شد، اظهار داشت: پروژه پل روگذر رسالت از جمله نیازهای ترافیکی شهر بود که سرانجام با تلاش مسئولان در شهرداری و امور عمرانی استانداری به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه به افتتاح ساختمان مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه ای نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز نیز از نیازهای اساسی حوزه اشتغال و مهارتی بود که با برنامه‌های جدید دولت در این حوزه بیش از پیش به این‌گونه مراکز در استان نیاز است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تعداد و حجم پروژه‌های قابل افتتاح در استان نسبت به دهه فجر سال گذشته کمتر است، یادآور شد: اما همین میزان پروژه نیز نشان از توجه و همت مسئولان به توسعه و پیشرفت استان دارد.

جادری در این راستا ادامه داد: 45 درصد از کل این پروژه‌ها مربوط به شهرستان بندرعباس می‌باشد و از امروز نیز بهره‌برداری از پروژه‌ها نیز در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران آغاز شده است.

استاندار هرمزگان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تیمی متشکل از استاندار و معاونان برای افتتاح پروژه‌ها به دو شهرستان طی دهه فجر سفر می‌کنند.

یادآور می‌شود استاندار هرمزگان و هیئت همراه علاوه بر حضور در مراسم افتتاح دو پروژه یاد شده به مناسبت آغاز دهه فجر در مراسم زنگ انقلاب و گلباران گلزار شهدای بندرعباس نیز حضور یافت.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول