اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اهر خبر داد

افتتاح 51 پروژه با 500 میلیارد ریال اعتبار

فرماندار اهر از افتتاح 51 پروژه با 500 میلیارد ریال اعتبار در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح 51 پروژه با 500 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا صدیقی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بهره‌برداری از فاز نخست بزرگراه اهر- تبریز، اماکن مسکونی مسکن مهر، مجتمع سردخانه‌ای 10 هزار تنی، دو واحد مرغداری، گازرسانی و برق‌رسانی به روستاها، ده‌ها طرح‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و کشاورزی را نام برد که در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در کنار برنامه‌های مختلف عمرانی و افتتاح‌ها به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نیز توجه ویژه شده و از سوی کمیته‌های فرهنگی و قرآنی برنامه‌های مختلف عصر شعر، محفل انسی با قرآن، محفل ادبی، مسابقات فرهنگی و هنری، یادواره‌های شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح شهرستانی و استانی، میزبانی مسابقات، نشست‌های روشنگری و بصیرت از این برنامه‌ها است.

صدیقی دهه‌فجر را یادآور ایثارگری‌های ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی در مقابل رژیم ستمشاهی دانست و افزود: هرچه از عمر پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد عزت، اقتدار، عظمت و صلابت ایران اسلامی بیشتر نمایان می‌شود.

این مقام مسئول برگزاری با شکوه‌تر این ایام را که یکی از اعیاد ملی کشور عزیزمان است در شناساندن اهداف والای نظام و انقلاب مهم ارزیابی کرد و افزود: در تمام ادارات و نهادها و تشکل‌های مردمی، بازار برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم در تحقق اهداف والای انقلاب گام‌های عملی برداریم.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر دهه‌فجر را دهه سرافرازی ملت ایران و شکست استکبار جهانی در مقابل اراده پولادین ملت ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و بر تداوم راه امام راحل با پیروی از مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تأکید کرد و گفت: ادامه راه شهدا و امام راحل با حضور پرشور در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول