اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان مطرح کرد

بهره‌برداری از 440 پروژه با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد تومان در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در دهه فجر امسال 440 پروژه با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد تومان در هرمزگان آماده بهره‌برداری شده است، گفت: 45 درصد از این پروژه‌ها مربوط به بندرعباس است.

بهره‌برداری از 440 پروژه با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد تومان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری امروز با حضور در گلزار شهدای این شهر اظهار داشت: نباید یادمان برود که شهدا چه نقشی در پیروزی و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی داشتند و دارند.

وی ادامه داد: جوانان بسیاری از ایران جان خود را در زندان‌های رژیم ستمشاهی برای عزت و سربلندی نظام از دست دادند و همیشه باید به یاد فداکاری‌های این عزیزان باشیم.

استاندار هرمزگان با ابراز خرسندی از حضور در بین خانواده‌های شهدا، گفت: باید نهایت تلاش خود را برای سربلندی و عزت ایران اسلامی به کار گیریم.

وی ادامه داد: امروز آرزوی تاریخی ملت ایران در طول تاریخ با استقرار نظام اسلامی برآورده شده است و باید قدر این فرصت و نظام را بدانیم.

جادری افزود: این مراسم‌ها نباید نمادین باشد چرا که شهدا و وصایای آنها از ارزش‌های ما به شمار می‌روند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید با حفظ وحدت و انسجام خود در موقعیت پیش آمده و حمایت و تدبیر رهبری و دولت مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی را کم و حذف کنیم.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: علی‌رغم تمام مشکلات و فشارها، ملت ایران اسلامی با تاسی از نهضت عاشورا سربلندی خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 440 پروژه با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد تومان در هرمزگان آماده بهره‌برداری شده است، گفت: 45 درصد از این پروژه‌ها مربوط به بندرعباس است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایثارگران و جوانان ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌ا‌ند که از تهدیدات ترسی ندارند.

وی گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا می‌گوید تحریم‌های جدید علیه ایران را وتو می‌کند ناشی از ترسی است که از ایران اسلامی و امنیت آمریکا دارد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول