اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌‌وگو با فارس خبر داد

اعزام کشتی‌گیران قمی به مسابقات کشتی فرنگی چهارجانبه فجر

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیرانی قمی روزهای پایانی هفته جاری، راهی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی چهار جانبه در شهر محلات می‌شوند.

اعزام کشتی‌گیران قمی به مسابقات کشتی فرنگی چهارجانبه فجر

محسن حلوایی امروز در گفت‌‌و گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات چند تیم رده‌های سنی پایه کشتی قم در حال انجام است، زیرا قرار است کشتی گیران قمی بر اساس تقویم فدراسیون کشتی به رقابت‌های مهمی در قالب پیکارهای کشتی قهرمانی کشور اعزام شوند.

وی بیان داشت: قم در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی رقابت‌های مهمی پیش رو دارد و امیدوارم با تلاشی که مربیان ما انجام می‌دهند و همت، غیرت و انگیزه‌ای که در بین کشتی‌گیران قمی وجود دارد بتوانیم از تمام میادین مدال و عنوان کسب کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: برای شرکت در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف با تقویم فدراسیون کشتی هماهنگ هستیم و بر این اساس در سطح استان رقابت‌های انتخابی را برگزار کرده و نفرات منتخب برای اعزام به مسابقات را شناسایی می‌کنیم.

وی یاد آور شد: نوجوانان و جوانان بسیار مستعد و توانمندی در باشگاه‌های مختلف کشتی قم در حال فعالیت هستند و موفقیت‌های سال‌های اخیر کشتی‌گیران ما در میادین داخلی و برون مرزی به تمام آن‌ها برای عضویت در تیم منتخب استان و همچنین راهیابی به تیم‌های ملی کشتی انگیزه زیادی داده است.

حلوایی تاکید کرد: این مهم موجب شده تا همواره برای شناخت تیم‌های اعزامی به رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور، انتخابی برگزار می‌کنیم تا خدای ناخواسته حقی از هیچ یکی از کشتی‌گیران ضایع نشود.

حلوایی در ادامه از اعزام کشتی‌گیران قمی به رقابت‌های چهار جانبه در شهرستان محلات خبر داد و عنوان کرد: ما تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان استان قم روز جمعه هجدهم بهمن ماه در رقابت‌های چهار جانبه شهر محلات حضور می‌یابد.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان این‌که پیکارهای تدارکاتی می‌تواند برای افزایش میزان آمادگی کشتی‌گیران قمی مفید باشد اظهار داشت: بر همین اساس تیم جوانان قم را به رقابت‌های چند جانبه شهر محلات که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شود اعزام خواهد شد.

وی در پایان از حضور کشتی گیران قمی در اردوی جدید تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فرنگی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، این اردوها در حالی برگزار می‌شود که در رده سنی نوجوانان علیرضا نجاتی و علی اصغر شهبازی، در رده سنی جوانان مهدی ابراهیمی و یحیی جساس و در رده سنی بزرگسالان هادی علیزاده پورنیا از قم عضو تیم‌های ملی هستند.

انتهای پیام/78002/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول