اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تفرش:

سپیده دم انقلاب 1357 زمینه‌ساز برپایی نظام اسلامی شد

امام جمعه شهرستان تفرش گفت: فجر و سپیده دم انقلاب اسلامی در سال 1357 در میهن دمیده شد و زمینه‌ساز برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم و استحکام انقلاب گشت.

سپیده دم انقلاب 1357 زمینه‌ساز برپایی نظام اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سید محمد مومنی در مراسم نمادین زنگ انقلاب که با حضور مسئولان شهرستانی در هنرستان خشایار برگزار شد، گفت: با طلوع فجر تاریکی‌های زمانه از بین رفت و با این طلوع، خورشید انقلاب در سال 1357 از افق فرودگاه مهرآباد درخشید.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی ملت ایران موجب از بین رفتن خودکامی‌ها و تعصبات قومی و حزبی در عصر گذشته شد.

امام جمعه شهرستان تفرش با بیان اینکه با آغاز دهه مبارک فجر نور ولی خدا در ایران اسلامی تابش کرد، افزود: ولی خدا و هدایتگر جامعه اسلامی ایران امام خمینی (ره) با ایجاد وحدت و همبستگی در میان مردم ایران سبب فائق آمدن بر تمامی مشکلات شد.

مومنی تصریح کرد: سرنگونی طاغوت تنها با همدلی و همبستگی مردم و به رهبری امام راحل امکانپذیر بود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که در قرآن مجید آمده است زمانیکه نعمتی به امتی اهدا می‌شود در صورت وحدت آن نعمت برای آنان حفظ می‌شود مردم ایران نیز با وحدت کلمه و یکپارچگی موجب حفظ نعمت الهی خداوند که همان انقلاب اسلامی است، شدند.

مومنی حضور پرشور و شاکر بودن مردم را نشانه عظمت انقلاب دانست و ادامه داد: با حراست از انقلاب اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهیم کرد.

انتهای پیام/87013/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول