اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن

مراسم ورود تاریخی حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد بازسازی شد

در اولین روز از دهه فجر، ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد بازسازی شد.

مراسم ورود تاریخی حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هم‌زمان با 12 بهمن یوم‌الله ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد بازسازی شد.

این مراسم نمادین در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در ساعت 9:33 دقیقه صبح در محل فرودگاه ‌این شهر با سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید موسی خادمی با بیان این‌که 12 بهمن روز تاریخی سرنوشت ایران اسلامی است و در همه تاریخ روزی بزرگتر از این روز وجود ندارد چرا که در این روز مردم حماسه آفریدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضرت امام خمینی(ره) به رغم تهدید‌های خارجی و داخلی وارد خاک ایران شد.

وی افزود: انقلاب از سال 42 شروع و در سال 57 به نتیجه رسید و باید شاکر بود چرا که حضرت امام، ایران و اسلام را زنده کرد و اصل ولایت فقیه را از یک اصل اندیشه به اصل عمل تبدیل نمود.

وی در ادامه به بزرگترین ویژگی امام اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) پیوند بین سیاست و دین را برقرار کرد و ایده‌‌ها را تبدیل به عمل کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: حضرت امام(ره) توانست حکومت اسلامی را به خوبی تبیین کند و جمهوری اسلامی را از کنج کتاب‌ها به صحنه علمی و عملی بیاورد.

وی با بیان این‌که حضرت امام خمینی(ره) مبتکر، کارآفرین، فقیه و مردم‌دار بود، گفت: حضرت امام بر وحدت و اشتراکات در جامعه اسلامی و کشور تأکید فراوان داشتند.

خادمی افزود: امروز شاهد سربلندی و عظمت انقلاب اسلامی بین همه کشور‌ها هستیم که این قدرت و سربلندی را مدیون رهبری حضرت امام، خون شهدا و دلاوری فرزندان ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول