اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

سبد کالا رایگان و بدون محدودیت زمانی توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از رایگان بودن توزیع سبد کالا در بین گروه‌های مشخص شده در استان اردبیل خبر داد.

سبد کالا رایگان و بدون محدودیت زمانی توزیع می‌شود

سیدحامد عاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: قرار نیست فروشگاه‌های توزیع‌کننده سبد کالا که اغلب فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی فرهنگیان هستند از بابت ارائه این کالاها مبلغی را دریافت کنند.

وی عنوان کرد‌: مردم نباید نگران زمان توزیع این سبد کالا باشند چرا که برای دریافت آن محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده است.

وی از آغاز توزیع سبد کالا در بین فروشگاه‌ها و مجموعه‌های توزیع کننده خبر داد و افزود: به احتمال زیاد سبد کالا از هفته آینده بین گروه‌های تعیین شده شامل سرپرستان خانوارها اعم از کارکنان، کارگران، بازنشستگان، خبرنگاران، طلاب و دانشجویان متاهل، گروه‌ها و اقشار آسیب‌پذیر بهزیستی و کمیته امداد توزیع  می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: هر چند برخی‌ها سعی می‌کنند در روند توزیع سبد کالایی اختلال ایجاد کنند و یا در توزیع آن مقاصد سودجویانه‌ای را در نظر بگیرند اما انتظار ما این است که در این باب مراقبت‌های لازم انجام شود تا کسی به خود جرات سوءاستفاده از قبل توزیع این سبد کالایی را ندهد.

عاملی ادامه داد: سبد کالایی شامل 10 کیلو برنج، دو بسته تخم مرغ 16 عددی، دو عدد روغن مایع، دو بسته پنیر 400 گرمی و دو عدد مرغ به میزان 4 کیلوگرم است که از هفته آینده و به تدریج بین گروه‌های مختلف و تعیین شده توزیع می‌شود و قرار است مرحله دوم نیز در اسفند ماه انجام شود.

عاملی در پایان سخنان خود هدف دولت از توزیع این سبد کالایی را تامین برخی از نیازمندی‌های مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر بیان کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در این زمینه انتظار بر این است که در کنار اقدامات و فعالیت‌های سودمند دولت خود مردم نیز با مصرف بهینه دولت را یاری کند تا مشکلات و نارسایی‌ها به تدریج برطرف شود.

انتهای پیام/62003/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول