اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

تحویل برنج مشمول سبد کالایی دولت به مراکز توزیع در زنجان

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از تحویل برنج مشمول سبد کالایی دولت به مراکز توزیع در زنجان خبر داد.

تحویل برنج مشمول سبد کالایی دولت به مراکز توزیع در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت غله استان زنجان، رسول منصوری همچنین از ذخیره‌سازی بیش از 3 هزار تن برنج در انبارهای این شرکت در زنجان خبر داد.

وی گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده توسط ارگان‌های ذی‌ربط نخستین مرحله سبد کالایی دولت تدبیر و امید در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در این استان عرضه خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان آمادگی کامل برای تأمین برنج سبد کالایی دولت تدبیر و امید مذکور را دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مقدار برنج تحویلی به ازای هر خانوار 10 کیلوگرم و از نوع هندی دانه بلند خواهد بود، ادامه داد: میزان یک هزار و 500 تن ذخیره برنج هم اکنون در حال تحویل به مراکز و فروشگاه‌ها است.

منصوری عنوان کرد: اتحادیه مصرف کارکنان دولت (اسکاد)، اتحادیه کارگران (امکان)، فروشگاه‌های تعاونی مصرف نیروهای مسلح (اتکا)، فروشگاه فرهنگیان، فروشگاه‌های رفاه و غیره از جمله مراکز توزیع و تحویل سبد کالایی به اقشار هدف خواهند بود. 

وی ضمن اشاره به اینکه تا کنون مقدار یک هزار و 500 تن نیز انواع برنج خارجی (اروگوئه، آرژانتین و تایلندی) در انبارهای این شرکت ذخیره شده اذعان داشت: این محصول در مواقع ضروری برای تامین نیاز مردم و تنظیم بازار استان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/2308/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول