اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی قبل

مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه جم آغاز شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، مراسم نمادین ورود امام خمینی(ره) در فرودگاه توحید جم آغاز شد.

مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه جم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، امام جمعه جم صبح امروز در آیین آغاز جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب در شهرستان جم اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم و تاثیرگذار در تاریخ ایران است و تبیین اهداف و ابعاد این انقلاب امری لازم است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: امروز شاهد آغاز جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستیم و مردم شهرستان جم نیز همانند همیشه حضوری باشکوه در این مراسم دارند.

وی بیان کرد: مردم همواره عاشق این نظام و پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند و با وجود دشمنی‌های استکبار روز به روز این نظام به سمت موفقیت و پیروزی در حرکت است.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: امروزه شاهد محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاهای مختلف در سراسر کشور هستیم و این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گنجی تاکید کرد: شهرستان جم در سال‌های ابتدایی انقلاب از امکانات لازم برخوردار نبود و امروزه به برکت این نظام شاهد امکانات بسیار خوبی در شهرهای مختلف و روستاهای این شهرستان هستیم.

وی افزود: اجرای طرح‌های برق‌رسانی و گازرسانی و آبرسانی به شهرها و روستاهای مختلف امری مبارک است و این امکانات نشان‌دهنده توجه نظام اسلامی به مناطق دوردست است.

امام جمعه جم اضافه کرد: در شهرستان جم بیش از 400 ویژه‌برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام دهه فجر اجرایی می‌شود که امیدوار هستیم با کیفیت مطلوبی انجام شوند.

گنجی ابراز داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها، اجرای برنامه‌های مذهبی، افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی پروژه‌ها بخشی از این برنامه‌هاست.

در این آیین که در فرودگاه توحید جم برگزار شد، مراسم ورود امام خمینی(ره) به میهن به صورت نمادین اجرا شد و برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول