اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/211

گلبانگ انقلاب در گیلان نواخته شد

گلبانگ انقلاب همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان نواخته شد.

گلبانگ انقلاب در گیلان نواخته شد

فرماندار رشت امروز در حاشیه نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مزار شهدای تازه‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه پیوند امت با ولایت است.

سید ولی‌الله عظمتی دهه فجر انقلاب اسلامی را دهه حاکمیت دین و احیای اسلام در عصر حاضر عنوان کرد و افزود: دهه فجر سرنوشت‌سازترین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه نهضت اسلامی با رهبری امام (ره) به حرکت در آمد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام (ره) به پیروزی رسید و اکنون الگوی تمام آزادی‌خواهان جهان شده است.

عظمتی به تحولات جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی طبق فرهنگ غنی اسلامی به پیروزی رسیده است.

فرماندار رشت دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازنگری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بیداری اسلامی نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی آمدن امام (ره) را سبب از بین رفتن ستم و تباهی خواند و یادآور شد: آزادی، احساس ایرانی بودن و غرور ملی را به برکت وجود امام (ره) داریم.

عظمتی پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه الهی توصیف کرد و افزود: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی طراحی بسیاری انجام داده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه امام (ره) با توکل به خداوند رهبری انقلاب اسلامی را به عهده گرفت، خاطرنشان کرد: امام (ره) مدت 15 سال به طور مستمر آگاهی‌بخشی کرد تا انقلاب اسلامی به ثمر رسید.

وی به طراحی کودتای نوژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حمله نظامی به ایران در فرودگاه متروکه طبس از جمله اقدام‌های آمریکا برای براندازی نظام اسلامی بود.

عظمتی حمله نظامی صدام به ایران اسلامی، ترور آیت‌الله بهشتی، رجایی، باهنر و ... را از طراحی‌های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با پیروی از امام (ره) و مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

به گزارش فارس، گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت با حضور مردم و مسئولان نواخته شد.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول