اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از نخستین روز آغاز دهه فجر در گچساران گزارش می‌دهد

رژه خودرویی بام نفتی ایران در سالروز ورود امام راحل

به مناسبت آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام راحل به میهن، هزاران خودرو و موتور در گچساران اقدام به انجام رژه خودرویی و موتوری کردند.

رژه خودرویی بام نفتی ایران در سالروز ورود امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، همزمان با سراسر کشور و رأس ساعت 9:33 صبح امروز در سالروز ورود امام راحل به میهن، رژه خودرویی و موتوری ساکنان بام نفتی ایران از محل فلکه فرودگاه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که خودروها و موتورهایی از ادارات و نهادهای گچساران به همراه اقشار مختلف مردم برگزار شد، صدها خودرو و موتور سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی را با برگزاری رژه جشن گرفتند.

حمل پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران توسط موتورسواران و تزئین خودروها به پرچم‌های ویژه دهه فجر و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، فضای خاص و انقلابی به این مراسم داده بود.

رژه خودروهای سبک و سنگین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به همراه دیگر ادارات و نهادها مزین به پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های خاص و غرورانگیز این رژه بود.

موتورسواران بام نفتی ایران با تزئین موتورهای خود به پرچم‌های سه رنگ و تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری در سطح خیابان‌های گچساران به جهانیان اعلام کردند که مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه فجر انقلاب را فراموش نکرده و هرساله با این رویداد بزرگ و انقلابی تجدید بیعت خواهند کرد.

استقبال پرشور شهروندان گچسارانی، پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد و همه اقشار مختلف کسبه، بازاریان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب با دسته‌های گل و شعارهای انقلابی نشان دادند که ملت ایران اسلامی به ویژه گچسارانی‌ها هیچ‌گاه دست از آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای انقلابی مسیری به مسافت پنج کیلومتر را برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا تا گلزار شهدای گچساران طی کردند و در ادامه با قرائت فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا بر ایستادگی ملت ایران و تجدید بیعت همیشگی با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید کردند.

یدالله مرادی، مسئول ستاد دهه فجر گچساران در این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دهه فجر انقلاب بزرگترین و تأثیرگذارترین دستاورد ایران اسلامی در تاریخ معاصر کشور بوده، دستاوردی که نه تنها ایران را بلکه جهان را دستخوش تغییر و تحول کرد.

وی افزود: ایثار، شجاعت، درک و بصیرت انقلابی با تبعیت از مقام ولایت از شاخصه‌ها و رموز پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم به رهبری امام راحل بود که این شاخصه‌ها رموز جاودان و ماندگار تداوم و پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌های گذشته و آینده کشور است.

مرادی گفت: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در سراسر کشور نشان از وفاداری، پایداری و پویایی انقلاب اسلامی در میان مردم دارد و برگزاری جشن‌های این دهه سبب انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب به نسل‌های کنونی و آینده می‌شود.

وی برگزاری جشن‌های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه کتاب، ویزیت رایگان روستائیان و سخنرانی‌های کارشناسان انقلاب را از جمله برنامه‌های دهه فجر گچساران برشمرد.

حجت الاسلام پرویز خواجه‌زاده، امام جمعه موقت گچساران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، افتخاری همیشگی و غرورآفرین برای ملت ایران بوده که برگزاری و یادآوری این رویداد بزرگ در قالب جشن‌های انقلاب، نشان از اعتقاد و وفاداری مردم و مسئولان به این نظام الهی است.

وی افزود: تمامی دشمنی دنیای استکبار از آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بنا نهاد شد زیرا آنها با ایجاد حکومتی الهی بر اساس آموزه‌های دینی مخالف بودند زیرا به خوبی درک کردند که در حکومت دینی و الهی جای برای تطمیع و غارت منابع ثروت و فرهنگ وجود ندارد.

خواجه‌زاده پیشرفت ایران اسلامی در همه زمینه‌ها از جمله علم، اقتصاد و فرهنگ را از جمله اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: با تبعیت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی مردم و مسئولان عبور از گردنه‌های خطرناک به آسانی صورت خواهد گرفت.

===============

گزارش از: معصومه بوستانی

===============

انتهای پیام/82001/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول