اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

12 بهمن ماه روز ولایت و رهبری است

امام جمعه پلدشت با اشاره به ورود امام خمینی به میهن، گفت: 12 بهمن ماه روز ولایت و رهبری است.

12 بهمن ماه روز ولایت و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت ظهر امروز نقی دوزدوزانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت به تقوای الهی، اظهار داشت: در جامعه عرب قبل از بعثت پیامبر اکرم (ص)، ارزش‌ها شامل نژاد، قومی گری، افکار جاهلی، مادی گری و ... بود.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام با آگاهی دادن به مردم با این ارزش‌ها مبارزه و همه آن‌ها را تقبیح کرد و فرمود «چیزی که بالاتر است، تقواست».

دوزدوزانی با تاکید بر کسب روزی حلال، خاطرنشان کرد: کسی که روزی حلال به دست آورد، قلبش صاف می‌شود، کینه و کدورت در دل او جای نمی‌گیرد و همواره محبت و وحدت می‌آفریند.

امام جمعه پلدشت افزود: امام صادق (ع) می‌فرماید «اکثر کسانی که در آتش جهنم داخل می‌شوند، کسانی هستند که از نظر شکم، خوردن و آشامیدن و حلال و حرام قوانین اسلام را مراعات نمی‌کنند و در واقع بی‌تقوا هستند».

وی با اشاره به بخشی از آیات قرآن کریم، تصریح کرد: خداوند می‌فرماید «هر کس در راهی که ما گفتیم حرکت کند، راه را برای او باز می‌کنیم».

دوزدوزانی به سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: 12 بهمن ماه روز ولایت و رهبری بود.

وی با بیان اینکه صبر و استقامت در امام خمینی (ره) موج می‌زد، یادآور شد: اگر انسان از خود استقامت نشان دهد، امداد غیبی شامل حال انسان می‌شود.

دوزدوزانی اضافه کرد: با لطف الهی و همراهی ملت ایران، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و این انقلاب تا سال‌های سال پابرجا خواهد بود.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول