اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

دفع نخاله در شوشتر ساماندهی می‌شود

شهردار شوشتر گفت: دفع نخاله ساختمانی در شوشتر با ساماندهی وانت بارها در این شهر تحت نظارت شهرداری خواهد بود.

دفع نخاله در شوشتر ساماندهی می‌شود

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: دفع نخاله ساختمانی یکی از مشکلات بزرگ شهرداری‌هاست که برای رفع آن باید بر دفع کنندگان نخاله نظارت کرد، و به این دلیل ساماندهی وانت‌بارهای شوشتر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به تعداد وانت‌بارهای شوشتر گفت: در سطح شهر شوشتر بیش از 200 وانت‌بار وجود دارد که با ساماندهی این تعداد می‌توان به خوبی بر دفع صحیح و کارشناسی نخاله نظارت کرد و از دفع نادرست و در مکان‌های غیرمجاز جلوگیری کرد.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر برای پاکسازی نخاله‌های دفع شده در سطح شهر زمان و هزینه زیادی متحمل می‌شود، افزود: هر ساله شهرداری شوشتر هزینه زیادی برای پاکسازی محل‌هایی که به غلط محل دفع نخاله شده‌اند پرداخت می‌کند و باید در این بین از همه ظرفیت شورای اسلامی شهر و شهرداری برای این مهم استفاده شود.

وی گفت: شهرداری شوشتر در برون سپاری قدری جوان و کم‌تجربه است و باید در این بین آزمون و خطا کند تا تجربه مناسبی کسب شود و به این دلیل شهرداری شوشتر می‌کوشد تا بهترین قرارداد را با پیمانکاران داوطلب در این زمینه منعقد کند.

شهردار شوشتر افزود: شهر شوشتر شهری تاریخی و دارای آثار تاریخی متعددی است و نباید در هر گوشه این شهر تاریخی نخاله ساختمانی به روشی کاملا غیر اصولی دفع شده باشد.

وی در پایان بیان کرد: در همین راستا این مهم را به بخش خصوصی سپرده زیرا شهرداری باید در این بین وظیفه نظارتی ایفا کند.

انتهای پیام/72006/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول