اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد نخبگان همدان مطرح کرد

برنامه‌ریزی برای تولید ثروت از طریق دانش

سرپرست بنیاد نخبگان همدان با تأکید بر لزوم تولید ثروت از طریق دانش گفت: این مهم نیازمند زمینه‌سازی و بسترسازی نهضت علمی و جنبش نرم‌افزاری است.

برنامه‌ریزی برای تولید ثروت از طریق دانش

خسرو پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان تنها مرجع رسمی و قانونی برای شناسایی، جذب و حمایت مادی و معنوی از نخبگان بوده، افزود: برای ترویج علم در جامعه و پیشرفت آن باید توجه ویژه‌ای به نخبگان و پژوهشگران صورت گیرد.

وی با تأکید بر لزوم تولید ثروت از طریق دانش گفت: این مهم نیازمند زمینه‌سازی و بسترسازی نهضت علمی و جنبش نرم‌افزاری است.

سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان شناسایی و جذب نخبگان را یکی از امور مهم و اساسی دانست و افزود: با فعالیت پژوهشگران، کشور در چند سال اخیر دستاوردها و موفقیت‌های خوبی را در حوزه‌های پژوهشی ـ تحقیقاتی به دست آورده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده صحیح از ظرفیت‌های علمی نخبگان در راستای توسعه کشور گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در این راستا گام برداشت.

پیری ادامه داد: در بنیاد ملی نخبگان تلاش می‌شود با اتخاذ راهی میانه که منتهی به ایزوله کردن استعدادهای برتر جامعه شود، به شناسایی، پرورش و هدایت و حمایت از پژوهشگران پرداخته شود.

وی در پایان فعالیت‌های پژوهشی را یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه دانست و خواستار توجه به این مهم و تقویت آن شد.

انتهای پیام/89002/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول