به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی مدارس شاهد استان، با اشاره به این که استفاده درست از فناوری و ابزار هوشمند در فرایند تعلیم و تربیت، یک فرصت است، اظهار داشت: برگزاری دورههای آموزشی ضمنخدمت مدرسه محور برای معلمان، با اولویت کار با ابزار هوشمند، ضروری است.
وی با بیان این که استفاده نادرست از ابزار هوشمند و همگام نبودن با علم روز، آفت هوشمندسازی در مدارس است و سبب هدر رفت هزینهها میشود، افزود: تولید محتوای الکترونیکی برای بهبود کیفیت تدریس در کلاسهای هوشمند توسط معلمان و دانشآموزان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
این مسئول با اشاره به این که مدیران مدارس باید توانمندیهای خود را بشناسند و برای تقویت مناسبات و روابط متقابل با همکاران به کار گیرند، ادامه داد: ارائه گزارشهای مستمر و شفاف از فعالیتهای انجام شده و برنامههای پیش رو توسط مدیران مدارس به مردم بهویژه والدین الزامی است.
امیری با تاکید بر این که مدیران مدارس، بهویژه شاهد باید دارای روابط عمومی بالا و اخلاق نیکو باشند، گفت: نقش معلمان در مدارس شاهد و پیگیری امور آموزشی و پرورشی فرزندان شاهد و ایثارگر بسیار مهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ارائه طرح و برنامهها و گزارش توسط مدیران موفق مدارس شاهد را در جلسات ستاد اجرایی شاهد و امور ایثارگران خواستار شد.
محسن یزدانیان رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش مازندران نیز با ارائه گزارش از بررسی نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی در مدارس متوسطه اول و دوم شاهد استان، گفت: دانش آموزان مدارس شاهد شهرهای نوشهر، چالوس و ساری یک، رتبههای برتر آزمون پیشرفت تحصیلی را به خود اختصاص دادند.
به گزارش فارس،در این جلسه مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از معصومه جعفری، مدیر دبستان دخترانه شاهد شهرستان قائمشهر برای اقدامات موثر در راهاندازی و ارائه برنامههای آموزشی و پرورشی، تقدیر کردند.
انتهای پیام/86006/ش30/ض1002