اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد

افزایش کیفیت تدریس با تولید محتوای الکترونیکی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تولید محتوای الکترونیکی برای بهبود کیفیت تدریس در کلاس‌های هوشمند توسط معلمان و دانش‌آموزان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

افزایش کیفیت تدریس با تولید محتوای الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی مدارس شاهد استان، با اشاره به این که استفاده درست از فناوری و ابزار هوشمند در فرایند تعلیم و تربیت، یک فرصت است، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن‌خدمت مدرسه محور برای معلمان، با اولویت کار با ابزار هوشمند، ضروری است.

وی با بیان این که استفاده نادرست از ابزار هوشمند و همگام نبودن با علم روز، آفت هوشمندسازی در مدارس است و سبب هدر رفت هزینه‌‌ها می‌شود، افزود: تولید محتوای الکترونیکی برای بهبود کیفیت تدریس در کلاس‌های هوشمند توسط معلمان و دانش‌آموزان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به این که مدیران مدارس باید توانمندی‌های خود را بشناسند و برای تقویت مناسبات و روابط متقابل با همکاران به کار گیرند، ادامه داد: ارائه گزارش‌های مستمر و شفاف از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های پیش رو توسط مدیران مدارس به مردم به‌ویژه والدین الزامی است.

امیری با تاکید بر این که مدیران مدارس، به‌ویژه شاهد باید دارای روابط عمومی بالا و اخلاق نیکو باشند، گفت: نقش معلمان در مدارس شاهد و پیگیری امور آموزشی و پرورشی فرزندان شاهد و ایثارگر بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ارائه طرح و برنامه‌ها و گزارش توسط مدیران موفق مدارس شاهد را در جلسات ستاد اجرایی شاهد و امور ایثارگران خواستار شد.

محسن یزدانیان رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش مازندران نیز با ارائه گزارش از بررسی نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی در مدارس متوسطه اول و دوم شاهد استان، گفت: دانش آموزان مدارس شاهد شهرهای نوشهر، چالوس و ساری یک، رتبه‌های برتر آزمون پیشرفت تحصیلی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش فارس،در این جلسه مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از معصومه جعفری، مدیر دبستان دخترانه شاهد شهرستان قائمشهر برای اقدامات موثر در راه‌اندازی و ارائه برنامه‌های آموزشی و پرورشی، تقدیر کردند.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول