اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

انقلاب اسلامی اسلام ناب را دوباره احیا کرد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی، اسلام ناب را دوباره در جهان احیا کرد و دلیل همه دشمنی‏ها با ایران نیز همین امر است.

انقلاب اسلامی اسلام ناب را دوباره احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور شماری از مدیران اجرایی شاهرود در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با بیان اینکه بعد از یک‌هزار و 400 سال، انقلاب اسلامی اسلام ناب را دوباره احیا کرد، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران به راهنمایی امام راحل، اسلام ناب را زنده و آن را در جهان ظلمت گرفته و تاریک احیا کردند.

وی ادامه داد: با احیای اسلام ناب، دشمنان قسم‏خورده اسلام باز به تکاپو افتادند و در تلاش برای خاموش کردن این شعله فروزان برآمدند اما این نور این بار خاموش‏شدنی نبود و هر روز شعله‏ورتر می‏شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز 35 سال از عمر خود را می‏گذراند و در این مدت، بسیار تجربه کسب کرده و توانسته الگوی خوبی برای دنیا در ابعاد مختلف باشد.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی یک قدرت بزرگ در منطقه و وزنه تاثیرگذار بین‏المللی است و برای همین نیز دشمنان تلاش خود را بیشتر کرده‏اند تا جلوی حرکت ما را بگیرند.

ترویج آموزه‏های دینی نیاز جامعه امروز ایرانی است

مسئول عقیدتی سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان نیز گفت:‌ آموزه‏های دین اسلام راه‏گشای بشریت به سوی سعادت محسوب می‏شود و ترویج آموزه‏های دینی نیاز جامعه امروز ایرانی است.

زهرا همتی عنوان کرد: «نذر» را هر طور که نیت می‏کنید، انجام دهید و نذر حتماً نباید چیز بزرگی باشد اما اگر قصد دارید نذری کنید که نیاز به پول دارد باید با اجازه همسر باشد؛ مگر آنکه زن خود درآمدی داشته باشد.

وی افزود: نذر می‏تواند ترک گناه و خطایی باشد که برای فرد به صورت عادت درآمده است.

مسئول عقیدتی سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: نذر می‏تواند نیت ترک خطایی باشد که عادت شده است همچنین در نیت نذر باید به تعیین وقت نذر، معین نشدن پول نذر، مشخص نکردن شخص نذرشونده توجه کرد چرا که شاید تا زمان ادای نذر آن فرد را نتوان پیدا کرد.

همتی با بیان اینکه نذر نوعی بدهکاری است و می‏تواند بسیار ساده باشد، اظهار کرد: اگر نذر تعیین نشود، می‏تواند یک عدد نان نیز باشد اما اگر فردی نذر می‏کند که یک ماه غیبت نکند یا دروغ نگوید باید عین آن را انجام دهد.

وی عنوان کرد: اگر شخصی بخواهد نذرش را تغییر دهد مثلاً آنکه چندین سال پیش تاکنون گوسفند قربانی می‏کرده است اما اکنون به دلیل تنگ‏دستی توانایی خرید آن را ندارد، می‏تواند با مراجعه به مراجع تقلید نذر خود را تغییر دهد.

مسئول عقیدتی سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: روزی چند نفر نزد امام صادق (ع) رفتند و گفتند که گروهی از ما نزد معاویه رفتند و ما شما را انتخاب کردیم، سپس امام صادق (ع) گفت من برای این کار دنیا را به شما می‏دهم اما آن چند نفر گفتند ما دنیا را نمی‏خواهیم و از شما آنچه نزد شماست، یعنی دینمان را می‏خواهیم و چون دوست‏دار اهل بیت (ع) هستیم، نزد شما آمده‏ایم.

زهرا همتی گفت: باید در تمام کارها کسب رضای خداوند را مدنظر قرار دهیم و آنچه پسندیده است را انتخاب کنیم و به مادیات توجه نداشته باشیم.

مسئول عقیدتی سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان افزود: آموزه‏های دین اسلام راه‏گشای بشریت به سوی دستیابی به کمال الهی و سعادت ابدی است.

انتهای پیام/2249/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول