اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

مردم بم 22 بهمن نفرت خود از دشمنان را یکپارچه فریاد می‌زنند

امام جمعه بم گفت: امسال و در راهپیمایی 22 بهمن مردم بم همراه با ملت ایران با فریادهای مرگ بر آمریکا تنفر خود از امپریالیزم جهانی را نشان می‌دهند.

مردم بم 22 بهمن نفرت خود از دشمنان را یکپارچه فریاد می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بم با اشاره به دشمنی آمریکا در عرصه‌های مختلف با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: آمریکا همواره دشمن درجه یک ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به پشتیبانی ملت در عرصه‌های مختلف از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا عنوان کرد: امسال و در راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران با فریادهای مرگ بر آمریکا تنفر خود از امپریالیزم جهانی را نشان می‌دهند.

خطیب جمعه بم با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان بیان داشت: ملت به تیم مذاکره‌کننده کشورمان اعتماد دارد و تیم مذاکره‌کننده هم باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با هوشیاری و در راستای منافع نظام عمل کند.

دانشی با بیان اینکه آمریکا همیشه به فکر منافع خود بوده و در راستای رسیدن به اهداف شوم خود همه چیز را زیر پا می‌گذارد، عنوان کرد: از شیطان نباید انتظاری بیش از این داشت.

وی گفت: رهبر کبیر انقلاب (ره) همواره فرموده‌اند، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب آسیبی نرسد، ولایت فقیه چراغ راه همه ما است و در روشنی همین چراغ بود که ملت ایران در برابر دشمنی‌های تمام نشدنی جهان استکبار ایستاده و مقاومت کرده است.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول