اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی استان خراسان رضوی:

راهپیمایی 22 بهمن در 175 نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی استان خراسان رضوی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در 27 شهرستان و 175 نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن در 175 نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی امشب در جلسه ستاد دهه فجر استان که در تالار آیینه حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: سه ماه است که ستاد دهه فجر در استان تشکیل شده که از اقشار و مدیران مختلف استانی در آن حضور دارند.

وی در خصوص برنامه‌های دهه فجر بیان داشت: 6 هزار برنامه برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده که می‌توان به مسابقات ملی و بین‌المللی اشاره کرد و همچنین در شب سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی، 11 نقطه شهر از جمله کوهسنگی با کمک شهرداری مشهد، نورافشانی خواهد شد.

سلطانی ادامه داد: در این دهه 10 هزار لوح فشرده با نام فجر نو و فجر بیداری منتشر خواهد شد و 400 هزار پوستر با طرح‌های مختلف و متنوع نیز چاپ شده که انتشار خواهد یافت.

رئیس شورای هماهنگی استان خراسان رضوی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در 27 شهرستان و 175 نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود و در 17 بهمن در سطح استان غبارروبی مزار شهدا برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این دهه پروژه‌های مختلفی در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید که شهرداری مشهد با افتتاح 300 پروژه رکورددار آن است.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول